Aviseringar
Rensa alla

Skriver du dina smileys med tangentbordet


Ämnesstartare

Tangentbordet [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Så du tror att jag är snabb på att skriva [ och ]?

Det blir man fort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Det blir man fort!

My ass. Image

[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Ja, ofc (Du röstade på detta alternativ)

Asså jag bryr mig inte om de exakta kombinationerna som krävs för en särskild smiley på just detta forum, jag använder smileys lika naturligt som ett skiljetecken eller annat språkligt redskap. Jag gör de "vanliga" som alla känner igen oavsett om det blir en animation just här eller inte. Smileysar är så givet för mig för att kunna visa på en sinnesstämning i en text att jag knappt ens tänker på det... (:

Skulle jag dock vilja göra någon lite mer krånglig smiley, som följande, klickar jag såklart på den! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skatemaniac:

Jag gör de "vanliga" som alla känner igen oavsett om det blir en animation just här eller inte. Smileysar är så givet för mig för att kunna visa på en sinnesstämning i en text att jag knappt ens tänker på det... (:

De är ju dock rätt svåra att skriva utan tangentbordet...


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

De är ju dock rätt svåra att skriva utan tangentbordet...

Vissa, jo, men den första glada smileyn uppe till vänster motsvaras ju av en vanlig ":)". Jag tänkte mer att du menade om man gjorde dem manuellt eller klickade på motsvarande. Fast det är klart, du tänkte kanske mest på de "UM-unika"?

I övrigt gjorde du just ditt 666:e inlägg!!! TILL MIG!!! :O

"Postade inlägg 666"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skatemaniac:

Fast det är klart, du tänkte kanske mest på de "UM-unika"?

Ja.

skatemaniac:

övrigt gjorde du just ditt 666:e inlägg!!! TILL MIG!!! :O

Fan. Jävla kuk [sad]


   
SvaraCitera

Klickar för att hålla fötterna på jorden. Jag måste alltid reflektera över att jag en gång var ny här. Det är viktigt att hålla fötterna på jorden så man inte går helt Tony Montana over the place.


   
SvaraCitera
mynona

Istechetvåpunktnoll:

Klickar för att hålla fötterna på jorden. Jag måste alltid reflektera över att jag en gång var ny här. Det är viktigt att hålla fötterna på jorden så man inte

.... får hybris och går och fäller helt ogrundade omdömen om andra användares moraliska status i snusktrådar [mad][no-no][no-no]

Jag å min sida trycker alltid med handen på musen
då jag skriver mina smileys


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på hur lat jag är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, jag tänkte inte ens på UM när jag svarade på frågan. Här klickar jag faktiskt, vet inte ens vad alla heter på rak arm.

Lättare med alla andra ställen (chatter kanske mest) som har, 🙂 = [smile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Nej, jag är n00b och klickar på dem (Du röstade på detta alternativ)

Är skillad nog för att veta att det är enklare och mer tidssparande att klicka. Det här med [] funkar inte alls o hålla på med.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ja, ofc (Du röstade på detta alternativ)

som att det skulle finnas något alternativ.


   
SvaraCitera

mynona:

fäller helt ogrundade omdömen om andra användares moraliska status i snusktrådar [mad][no-no][no-no]

MEN MAGKÄNSLAN?!?!?!?!?!?!?![mad][rolleyes][confused][crazy][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har bärbar så behöver flytta handen särskilt långt


   
SvaraCitera