Aviseringar
Rensa alla

Skrivskyddad mp3??


Ämnesstartare

När jag försöker lägga in musik på min mp3, så står det ungefär att "disken är skrivskyddad, ta bort skrivskyddet"
Det har inte vart så förr, vad fan har jag gjort för fel?
Hur tar jag bort det, så att jag kan lägga i musik?!
tack på förhand


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad är det för mp3?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

monajavel:

tack på förhand

Ensamvargen:

Vad är det för mp3?


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Elektronikprylar och Telefoni


   
SvaraCitera

Högerklicka på filen - Allmänt - se längs ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Högerklicka på filen - Allmänt - se längs ner.

Jag trycker på Egenskaper och allmänt, så kan man kryssa i "skrivskyddat" eller "dolt".
Jag har inget i kryssat men det kommer fortfarande upp föstret, och jag kan fortfarande inte lägga in musik =(


   
SvaraCitera

monajavel:

Jag trycker på Egenskaper och allmänt, så kan man kryssa i "skrivskyddat" eller "dolt".
Jag har inget i kryssat men det kommer fortfarande upp föstret, och jag kan fortfarande inte lägga in musik =(

Dissa mig då. Gör det bara. [sad]


   
SvaraCitera

monajavel:

"disken är skrivskyddad, ta bort skrivskyddet"

Det är ju inte mp3:an som är skrivskyddad, det är hela disken. Kan du skriva andra filer på disken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Det är ju inte mp3:an som är skrivskyddad, det är hela disken. Kan du skriva andra filer på disken?

Vadå för disk? Jag förstår inte, det verkar som det är låtarna jag försöker lägga in som är skyddade? Det är som om jag har ändrat nån inställning eller något.. jag kopierar en låt- försöker lägga in, då kommer texten om skrivskyddet


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera