Aviseringar
Rensa alla

Skulle blondiner vara korkade?


Ämnesstartare

Jag förstår verkligen inte det här: söker jag på internet ser jag hur många åsikter (från killar) som lyder "jag vill helst ha en brunett då det känns mer seriöst", eller något i den stilen. Så jag förstår verkligen inte. Är det sant?

Ännu mera chockad blev jag när min kompis sa att han skulle ta mig mer seriöst om jag färgade håret brunt. (Han brukar skoja och så, men i alla fall).

Så nu vill jag veta, tar ni killar brunetter mer seiöst än blondiner? Och tar ni tjejer blondiner mindre seriöst ni också?

Jag gör inte det. Beror det på att jag är blond själv? Vad är det egentligen som fått blondiner att framstå som korkade bimbos helt plötsligt?


   
Citera
Ämnesstartare

mitt tips om du vill att killar ska ta dig mer seriöst:

skaffa en penis


   
SvaraCitera
smisk

Dräparen:

skaffa en penis

Dräparen:

skaffa en penis

Dräparen:

skaffa en penis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej?

Jag bryr mig inte om ifall de tar mig seriöst eller inte ... det är bara just det där med hårfärgen. Hur kan folk döma blondiner bara "sådär"?


   
SvaraCitera

håret tar väl massa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teijsan:

Vad är det egentligen som fått blondiner att framstå som korkade bimbos helt plötsligt?

HMMMMMMMMMMM........................................................................​​..................................................................... i wanda

Image

Image

Image

Image

Dock fanns den fördomen långt innan dessa kom till världen( eller, Anna Anka vet jag inte, vet inte hur gammal dinosaurien är).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

skaffa en penis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jamen se hur de ser ut annars då? Hårt sminkade och putandes med läpparna.


   
SvaraCitera

klart blindiner är korkade, vad är det ens att diskutera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer duma i huvudet än andra är dem ju inte ief


   
SvaraCitera
mynona

Teijsan:

"jag vill helst ha en brunett då det känns mer seriöst"

Folk dras till sin motsats, tycks det, för de killarna bevisar sig ju sin egen dumhet genom att tycka så.

Det där är en slags rasism.


   
SvaraCitera
mynona

Roll on:

HMMMMMMMMMMM...

Man kan fråga sig hur många av dom som är äkta blondiner...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig rätt korkad, beror nog på att jag var blond när jag var liten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har enbart stött på korkade blondiner.


   
SvaraCitera