Aviseringar
Rensa alla

Skulle du...


Ämnesstartare

Supply and Demand:

Jo, men vissa behov har man ändå. Eller de flesta har, vet att man kan vara asexuell osv..

okej det verkar så. vad är det sistnämda för nått?

Supply and Demand:

Nej?

Jag tycker det verkar så.
för: varför skulle man vilja veta om personen är beredd på sex eller inte annars?

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

Avhållsamhet har förmåga att få ett par att bli mera kärleksfulla.
tror att sex i förhållande har förmåga att "ta död" på romansen så att säga.

Men, vart drar du gränserna i så fall? Vad är okej? Är det tillåtet att kyssas ens? [smile]


   
SvaraCitera

Skulle inte funka. Att vara kär i någon och vilja ha den sexuellt ingår liksom... Skulle nog hellre varit singel än i ett sådant förhållande, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nervtramp:

Ja.

härligt nervtramp [smile]

S3ON:

Men, vart drar du gränserna i så fall? Vad är okej? Är det tillåtet att kyssas ens?

Ja jag kan berätta vad jag tycker.

Ja det är klart att det är tillåtet att kyssas och hålla om varandra tycker jag.
skulle ersätta sex med tex. middagar, kel/mys, bio istället.

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

okej det verkar så. vad är det sistnämda för nått?

asexualitet

ArbetaMera:

Jag tycker det verkar så.
för: varför skulle man vilja veta om personen är beredd på sex eller inte annars?

För att det är en del av förhållandet, inte allt men en del. Om man inte vet annat så förväntar man sig det. Behovet finns där.

ArbetaMera:

[bigcheers]

Tycker för övrigt att du är det jobbigaste trollet på länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kodou:

Skulle inte funka. Att vara kär i någon och vilja ha den sexuellt ingår liksom... Skulle nog hellre varit singel än i ett sådant förhållande, haha.

ok, förklara närmre kodou

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle kräva att få ha sex med andra.

Om hon inte vill ha sex för att hon vill vänta tills hon gifter sig eller något liknande passar vi förmodligen inte för varandra i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

För att det är en del av förhållandet, inte allt men en del. Om man inte vet annat så förväntar man sig det. Behovet finns där.

kan man inte använda den "sexuella energin" till att bygga på kärleken istället?

Supply and Demand:

Tycker för övrigt att du är det jobbigaste trollet på länge.

okej dock är jag ingen trolling.
___


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle inte ha något som helst problem med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

kan man inte använda den "sexuella energin" till att bygga på kärleken istället?

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Skulle kräva att få ha sex med andra.

Om hon inte vill ha sex för att hon vill vänta tills hon gifter sig eller något liknande passar vi förmodligen inte för varandra i alla fall.

Okej!

OF 5:

skulle inte ha något som helst problem med det.

Okej!

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

Ja det är klart att det är tillåtet att kyssas och hålla om varandra tycker jag.
skulle ersätta sex med tex. middagar, kel/mys, bio istället.

Jo, jag tror att det funkar ett tag.. Man blir bara mer och mer förväntansfull.. Sedan tröttnar man kanske! [cute]


   
SvaraCitera
blum
 blum

ArbetaMera:

varför då?

för att sex med min pojkvän är det bästa som finns. inte bara för att det är skönt alltså, utan för att man kan få ut lite av den kärlek som annars bara bubblar omkring i kroppen. hahah vet inte hur jag ska förklara 🙁 det är det ultimata sättet att komma nära varandra, antar jag att jag försöker säga. skulle vara frustrerande att inte få känna den känslan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

kroppen. hahah vet inte hur jag ska förklara 🙁 det är det ultimata sättet att komma nära varandra, antar jag att jag försöker säga. skulle vara frustrerande att inte få känna den känslan.

jag kan förstå vad du menar.
dock var frågan om du skulle tänka dig ett förhållande utan sex

[cheers]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Supply and Demand:

nej

okej. anser du det vara en omöjlighet?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

S3ON:

Jo, jag tror att det funkar ett tag.. Man blir bara mer och mer förväntansfull.. Sedan tröttnar man kanske!

det kanske är beroende på vilken intställning man har till det från början kanske? jag vet inte
[bigcheers]


   
SvaraCitera