Aviseringar
Rensa alla

Skulle du donera dina organ efter din död för att hjälpa/rädda andra ?


zent:

Nej, det är mina.

Tycker att den här hållningen är töntig. Du har ju dött. Vad ska du med ägodelar till när du har dött.


   
SvaraCitera

Läskig tanke.


   
SvaraCitera

Czar:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Jag har anmält mig som organdonatör. Det känns okej för då vet jag ju att dem bara plockar ut organen och låter resten av mig vara orört.

Jag har dock inte godkänt medicinsk forskning då jag inte vill att mina närmsta anhörigas kroppar används i medicinsk forskning.


   
SvaraCitera
Åtta

Czar:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Geigerzähler:

Jag är organdonator, för både forskning och transplantation till andra. Alla organ får de ta.

Jag är ju död så det är skitsamma tycker jag, är ju bättre att någon annan som lever kan få nytta av mina organ. Jag behöver ju dem inte när jag är död.


   
SvaraCitera

Czar:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Geigerzähler:

Jag är ju död så det är skitsamma tycker jag, är ju bättre att någon annan som lever kan få nytta av mina organ. Jag behöver ju dem inte när jag är död.


   
SvaraCitera

Czar:

nej (Du röstade på detta alternativ)

[no-no] Vill inte vara medhjälp till att ännu en person ska behöva genomlida detta värdelösa skede folk kallar för "liv" [no-no]


   
SvaraCitera
zent
 zent

Ögon i en plåthink:

Tycker att den här hållningen är töntig. Du har ju dött. Vad ska du med ägodelar till när du har dött.

Det är mina. Hade jag t.ex vetat att jag skulle dö inom kort så skulle jag sälja mina organ för pengar.


   
SvaraCitera

När jag är död får de som lever göra vad fan de vill med min kropp och mina organ, bryr mig inte överhuvudtaget


   
SvaraCitera

Paseo:

Jag är tveksam, men jag vet inte varför. Jag känner mig kall och ond. Men jag hoppas att jag helt enkelt bara har en bra anledning. Så jag vet inte.


   
SvaraCitera

Czar:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

det är väl självklart


   
SvaraCitera