Aviseringar
Rensa alla

skulle du kunna knulla en...


Jag är en 15årig tjej, mulatt (halvsvart,halvvit), brun. Jag vill ha ärliga svar. Bryr ni er om tjejen är brun? Spelar hudfärgen någon roll? Helt ärligt nu!


   
Citera
Ämnesstartare

Gå och lägg dig... [tired]


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

ja


   
SvaraCitera

Ja. (Det vill säga nej, det spelar ingen roll.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror la på [no-no] Det finns skitsnygga halvmörka personer [zzz]


   
SvaraCitera

sthlmtjej:

Spelar hudfärgen någon roll

nej inte om man gillar personen. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror helt på hur kroppen/ansiktet ser ut... sen hudfärg spelar väll ingen större roll så länge det finns kemi personerna imellan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

a fan ^^ tja jag diggar mer tjejer med lite mörkare hudfärg än vit 😛 jag finner mig sällan atraherad av vita (svenne) tjejer.. kanske för att jag bor i förorten och alla snygga bor i stan eller nått men jag gillar färg på huden. färg = [y] btw jag är inte resse mot svenskar, e en själv fan xD


   
SvaraCitera

sthlmtjej:

Jag är en 15årig tjej, mulatt (halvsvart,halvvit), brun. Jag vill ha ärliga svar. Bryr ni er om tjejen är brun? Spelar hudfärgen någon roll? Helt ärligt nu!

Inte hudfärgen alls


   
SvaraCitera

nä egentligen inte. Om jag tycker någon som är färgad är snygg så spelar det absolut ingen roll. Jag brukar dock inte tycka att färgade är snygga, mulatter brukar vara desto snyggare


   
SvaraCitera

Hell_man:

färgade

Snälla, säg inte "färgad", det låter som om någon målat dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personkemi all the way.


   
SvaraCitera

Nachac:

Snälla

okej. För din skull, bara för din skull så ska jag kalla dom NEGRER IST blir du gladare då? suck...


   
SvaraCitera

Innan jag fastnade för polacken som bodde bredvid mig så skulle jag sagt ja.


   
SvaraCitera