Aviseringar
Rensa alla

Skulle du kunna tänka dig att köpa sex?


Ämnesstartare

Zwift:

Ja (k) (Du röstade på detta alternativ)

En förutsättning vore ju att säljaren inte skulle verka vara nåt trafficking-offer eller liknande, för det vore ju en vacker libertariansk protestaktion. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av Cindy Crawford och hennes man. Fast inte sex, direkt [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

för det vore ju en vacker libertariansk protestaktion.

Precis. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Precis. [smile]

Två flugor i en smäll typ. [zzz]


   
SvaraCitera

Zwift:

Du kan väl inte få vem du vill gratis?

Nej, men en hork är inte 'vem jag vill' heller för den delen…?


   
SvaraCitera

Zwift:

Nej (t) (Du röstade på detta alternativ)

Rätt kul hur stor skillnad det är mellan tjejernas och killarnas svar. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Nej, men en hork är inte 'vem jag vill' heller för den delen…?

Va?

Om du ser en snygg kille du vill knulla och han säger visst, men bara om du betalar.

Insert name here:

Rätt kul hur stor skillnad det är mellan tjejernas och killarnas svar.

Ja det är det.


   
SvaraCitera

Zwift:

Om du ser en snygg kille du vill knulla och han säger visst, men bara om du betalar.

Skulle hitta en annan snygg kille som gjorde det gratis :3.


   
SvaraCitera
nrg89

Jag tror nog att jag skulle behöva vara väldigt desperat för att köpa sex, men jag har ingen princip mot att köpa sex. Om jag känner att jag behöver och det hade varit lagligt hade jag lugnt gjort det, utan några som helst principer som håller mig tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nrg89:

Jag tror nog att jag skulle behöva vara väldigt desperat för att köpa sex, men jag har ingen princip mot att köpa sex. Om jag känner att jag behöver och det hade varit lagligt hade jag lugnt gjort det, utan några som helst principer som håller mig tillbaka.

Så det faktum att det inte är lagligt är en princip som hindrar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Nej (k) (Du röstade på detta alternativ)

Jag har ingen sexlust.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Ja (k) (Du röstade på detta alternativ)

Om en snygg tjej sa till mig att jag får knulla henne för en tia så kanske jag skulle betala. [crazy]


   
SvaraCitera
nrg89

Zwift:

Så det faktum att det inte är lagligt är en princip som hindrar dig?

Precis. Jag är medveten om att även om jag skulle gå ner till Rosenlundsgatan i Göteborg eller Malmskillnadsgatan i Stockholm och plocka upp en tjej där, så är chansen minimal att jag åker dit. Men det är ändå viktigt, i ett demokratiskt samhälle, att man visar respekt mot lagarna tycker jag personligen. Det skall till med någonting enormt frihetsberövande innan jag bryter en lag medvetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nrg89:

Jag tror nog att jag skulle behöva vara väldigt desperat för att köpa sex, men jag har ingen princip mot att köpa sex. Om jag känner att jag behöver och det hade varit lagligt hade jag lugnt gjort det, utan några som helst principer som håller mig tillbaka.

Jag instämmer. Sex borde ses som en tjänst i klass med massage eller liknande. Det finns ingen förnuftig anledning att förbjuda handel med sexuella tjänster.

Zwift:

Så det faktum att det inte är lagligt är en princip som hindrar dig?

Att det är olagligt gör att hela branschen blir smutsig och attraktiv, nerknarkade tjejer från öststater etc.


   
SvaraCitera
nrg89

AndyH:

Jag instämmer. Sex borde ses som en tjänst i klass med massage eller liknande. Det finns ingen förnuftig anledning att förbjuda handel med sexuella tjänster.

Jag tror argumentet som kastas omkring är att det skulle bli ökad trafficking. Det är som att säga att vi borde göra all form av arbete olaglig för att minska slaveri.


   
SvaraCitera