Aviseringar
Rensa alla

Skulle du kunna tänka dig att köpa sex?


Ämnesstartare

Buddah:

Nej (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Nej, känns mest avtändande. Inte i nuläget, i allafall. Har ingen egentlig princip emot sexköp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Fleshlight finns

Gissar helt vill på att det finns lite mer till sex än att bara pumpa kuken in och ut ur något [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ja (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

Vettefan om jag skulle vilja knulla någon skunkig hora som luktar cigg, men om en vanlig söt tjej ville ha lite pengar för ett ligg så kanske jag skulle kunna tänka mig att betala. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Nej (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)

har inte så stort behov utav sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch, "Dating is prostitution, only you don't always get what you pay for"


   
SvaraCitera

Buddah:

Nej (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

Mest en princip sak för mig tror jag.

Jag tycker att det borde vara lagligt att sälja och köpa. Tyskland är ett bra exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ja (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

Alla betalar vi indirekt för sex.


   
SvaraCitera

Buddah:

Ja (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

Kanske inte för tillfället, men läget förändras ständigt...Jag ville bara inte rösta nej då det i så fall skulle kunna antas att jag röstade för nuvarande svenska lagstiftning...

Finns det lagliga alternativ är jag säker på att många torskar skulle söka sig dit istället...är det lagligt kan hororna organisera sig i fack. Är det lagligt får staten in skattepengar...staten ska ge fan i vad vuxna människor gör i sängen...man måste skilja på prostitution och trafficking
..


   
SvaraCitera

Buddah:

Ja (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

Jag skulle kunna göra det bara för att uppröra alla moralkärringar genom att berätta om det i tid och otid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ja (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Penstrokes:

Jag skulle kunna göra det bara för att uppröra alla moralkärringar genom att berätta om det i tid och otid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ja (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

Beror ju på omständigheterna kring det hela. Ponera att jag skulle ha någon skitskum fetish och vilja köra ponyplay typ, då kanske en hora är smidigare än att försöka göra det med ett krogragg ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Nej (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Buddah:

Ja (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

Viljans Triumf:

Skulle kunna tänka mig, men kommer förmodligen aldrig att göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ja (Kille)

Inte idag, men jag är inte emot själva fenomenet.
Men säg att jag blev rik och jobbade som satan själv, reste mycket osv. Då vore det en mycket liten kostnad för en enkel (ut)lösning. Bara kolla på politiker och affärsmän som reser mycket, det finns ett återkommande mönster, av en anledning. I ett sånt läge har man inte tid att ragga,gå på krogen eller skapa en relation till en tjej överhuvudtaget tror jag.

plus att för mig är kärlek och sex samma sak, det finns ingen emotionell del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Nej (Kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera