Aviseringar
Rensa alla

Skulle du kunna tänka dig att sälja respektive köpa sex?


kan ju alltid våldta om jag verkligen MÅSTE ha sex


   
SvaraCitera

Förresten så tycker allmänhetens åsikt (mot prostitution) stinker av kvinnoförtryck. Inställningen är "det finns inga lyckliga horor" och bakom det finns åsikten att kvinnor inte kan/får tycka om sex. Samma åsikt gör att tjejer/kvinnor som frivilligt har många sexpartners kallas "horor" eller "slampor".

När det gäller killar däremot så är det helt ok, och ses till och med som en bra sak, att de har många sexpartners. På samma sätt är debatten om prostitution inriktad enbart mot kvinnlig prostitution. Män som prostituerar sig är det ingen som klagar på, för "de får ju betalt för att roa sig". För det är ok för män att njuta av sex, men inte för kvinnor att göra detsamma.

Ett citat som jag fann mycket intressant är detta:

Towby:

jag hade lätt kunnat sälja sex 🙂 dock väljer jag kunderna själv isåfall

En vanlig uppfattning är att "de stackars hororna" tvingas ha sex med män som de inte alls vill ha sex med. Så är det inte om det handlar om frivillig prostitution (vilket det mesta ändå är). En prostituerad (kvinna eller man) väljer själv sina kunder och känns det inte rätt så avbryter de träffen. De flesta väljer också att träffa nya kunder på offentlig plats först, för att kunna avgöra om de är vettiga eller ej.


   
SvaraCitera

kul_bus:

En prostituerad (kvinna eller man) väljer själv sina kunder och känns det inte rätt så avbryter de träffen. De flesta väljer också att träffa nya kunder på offentlig plats först, för att kunna avgöra om de är vettiga eller ej.

precis, hade varit mer ett nöje för mig isåfall, extra pengar liksom. och precis som du säger så träffas man innan å ser till att det inte är någon pervers sextioåring.


   
SvaraCitera

Towby:

precis, hade varit mer ett nöje för mig isåfall, extra pengar liksom. och precis som du säger så träffas man innan å ser till att det inte är någon pervers sextioåring

Förena nytta med nöje. Perfekt 🙂

Hmmm, jag tror nog faktiskt att jag ska ändra mitt svar angående sälja sex. Nog finns det de som jag skulle kunna tänka mig att ha sex med, om jag själv får välja vem och hur. 😉


   
SvaraCitera

massgrav:

Vidriga as


   
SvaraCitera
talrik

jensflens:

Hade jag inte haft möjlighet till sex via frivilliga tjejer hade jag kanske kunnat tänka mig att köpa, men sälja är no-no

jag e så jävla bra i sängen så jag skulle lätt kunna ta betalt i rätt situation. halvkompis som hört om mig och vill ha mig. hon ger mig 2 lax. jag hade kirrat biffen! men det måste vara någon jag känner asså. Köpa e nono!! äckligt somFAN! bara looser och failade äcliga nollor som köper sex. sry.


   
SvaraCitera

Sälja - om det är på liv och död.
Köpa - om det är på liv och död.


   
SvaraCitera

Moraliskt, ja till båda. Sen är det dock inget jag gör eller kommer göra.


   
SvaraCitera
orcite

Jag skulle lätt sälja. Men ofta en kille kan sälja sex [no-no]


   
SvaraCitera

rosapingvin:

"Skulle du kunna tänka dig att sälja respektive köpa sex?"

Kan med ganska stor säkerhet säga att jag är en av dom få här som har någon faktisk erfarenhet av detta. Pallar inte att sitta och skriva massa skit här. Om du seriöst vill veta = pm


   
SvaraCitera

Jag säljer sex faktiskt, dock går det trögt.
Skyller på lågkonjunkturen.


   
SvaraCitera

talrik:

jag e så jävla bra i sängen så jag skulle lätt kunna ta betalt i rätt situation. halvkompis som hört om mig och vill ha mig. hon ger mig 2 lax. jag hade kirrat biffen! men det måste vara någon jag känner asså. Köpa e nono!! äckligt somFAN! bara looser och failade äcliga nollor som köper sex. sry.

Ja, jag sa ju det. Om jag var en looser skulle jag kanske köpa.


   
SvaraCitera
talrik

jensflens:

Ja, jag sa ju det. Om jag var en looser skulle jag kanske köpa.

[love][y]


   
SvaraCitera

skulle gärna sälja mig till en söt tjej[blush]
skulle dock aldrig vilja köpa sex:F


   
SvaraCitera

talrik:

jag e så jävla bra i sängen så jag skulle lätt kunna ta betalt i rätt situation. halvkompis som hört om mig och vill ha mig. hon ger mig 2 lax. jag hade kirrat biffen! men det måste vara någon jag känner asså. Köpa e nono!! äckligt somFAN! bara looser och failade äcliga nollor som köper sex. sry.

[rolleyes]


   
SvaraCitera