Aviseringar
Rensa alla

Skulle du lämna allt för att gå ut i krig?


Exner

Smilen:
Om du fick välja att lämna allt och gå ut i krig för det goda, skulle du då bege dig ut i krig där allting kan hända?

Jag menar att du struntar i allt det du brukar göra och ge dig ut i krig. Skulle du vilja göra det?

För rätt kall, ja.


   
SvaraCitera

Skulle kunna göra det om det gällde försvar av Sverige eller grannländer. Då främst Norge/Finland. 


   
SvaraCitera

Aldrig i livet. Tar självmord hellre.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Why not... unicorn power


   
SvaraCitera

Skulle lämna allt för att inte gå ut i krig.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Skulle lämna allt för att inte gå ut i krig.

Hjärta

Haha exakt! Samma här! ;)♡♡♡


   
SvaraCitera

Aronssonjudas: Haha exakt! Samma här! ;)♡♡♡

Skulle dock vilja påstå något som ingen skulle kunna tro om mig, och det är att jag är nog mindre fäst vid mina materiella ting än medelmänniskan, därför har jag således också lättare för o lämna allt än dom flesta.

Det där lät som skryt, fast det är inte meningen att det ska göra det. Besides, är det där verkligen en "egenskap" att "skryta" över?

Hjärta


   
SvaraCitera

Kanske det breor vilket land jag krigar för och vad jag krigar mot


   
SvaraCitera

nä bara i något sci-fi-domedagsscenario


   
SvaraCitera

Storchen84:

Skulle dock vilja påstå något som ingen skulle kunna tro om mig, och det är att jag är nog mindre fäst vid mina materiella ting än medelmänniskan, därför har jag således också lättare för o lämna allt än dom flesta.

Det där lät som skryt, fast det är inte meningen att det ska göra det. Besides, är det där verkligen en "egenskap" att "skryta" över?

Hjärta

Du kanske bara har sämre saker? ;0


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Aronssonjudas:
Aldrig i livet. Tar självmord hellre.

Men då dör du i vilket fall då..... kanske du överlever kriget


   
SvaraCitera

Vågar inte. 


   
SvaraCitera

Rätt ovärt att dö för ethereal saker som landsgränser etc. Och ovärt att dö för "frihet" också för den skiter ju precis alla i ändå.


   
SvaraCitera

Punda:

Du kanske bara har sämre saker? ;0

Nja det mesta ligger på samma nivå som dom flesta.

Bil är ju inte svårt o ha bättre om man tänker på just forumets användare, för dom flesta här har ju inte kommit så långt än xD

Hjärta


   
SvaraCitera