Aviseringar
Rensa alla

Skulle du också känna dig utnyttjad om..


[blush]


   
SvaraCitera

tender:

Ska jag skylla mig själv för jag drack för mycket? [chocked]

Ja för fan? XD Ingen annan stoppar drickandet åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Det kan hända den bästa att den tar rusmedel så att den inte är i kontroll över sin kropp eller val?

Knappast, du är ett groggluder nu, grattis.

Asso, ja tänker inte försvara mig för alkoholen..det var inte min mening att bli så påverkad - men jag tror att många någon gång har råkat druckit lite för mycket..


   
SvaraCitera

tender:

Ska jag skylla mig själv för jag drack för mycket?

Ja, lite.


   
SvaraCitera

Dåren:

Dåligt gjort av er båda. Oansvarligt av er båda.
Drick lagom, hur svårt kan det vara?

locura:

Nej, skyll dig själv.

Lemasives:

men snälla flicka, kan du inte intaga alkohol utan att bli påknullad kanske du inte ska intaga det?

Fatta att ni inte ska supa så ni inte har någon kontroll kvar istället för att sitta här och vaina om hur taskigt det var av honom. DUH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, men tror du att killen som balanserar på räcket till bron menade att ramla och dö?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Fatta att ni inte ska supa så ni inte har någon kontroll kvar istället för att sitta här och vaina om hur taskigt det var av honom. DUH

Jag har inte sagt att han var taskig...jag undrar bara om hur ni TJEJER skulle känna? För jag mår inte så bra av det iaf..

Det enda jag vainar om är att han borde ha tagit ansvar för kondom, om han nu var tvungen att ha sex med en full tjej...!


   
SvaraCitera

tender:

ag drack väldigt mycket i Fredags, lite för mycket!

[no-no]
Drick inte då... så slipper du alla såna problem [tired]
[sad]


   
SvaraCitera

tender:

kondom tycker man...

Skall man hårddra det så står ni båda för 50% av ansvaret var.


   
SvaraCitera

Skulle aldrig hamna där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är svinigt att knulla med en tjej för första gången när hon är full, men det är en moralisk fråga egentligen vem man själv vill vara. Visst borde han haft en kondom, men det är ju inte säkert att ni ens har haft sex..


   
SvaraCitera

Han kanske också var full? [no-no]


   
SvaraCitera

tender:

Asso, ja tänker inte försvara mig för alkoholen..det var inte min mening att bli så påverkad - men jag tror att många någon gång har råkat druckit lite för mycket..

Bry dig inte om Lemasives, den är bara här för att bli bannad


   
SvaraCitera

tender:

Han hade också druckit, men inte så mycket..han borde iaf tagit ansvaret för en kondom tycker man...

hur är det med ditt eget ansvar om jag får fråga? bli så full att man inte ens kommer ihåg att man haft sex. dagens ungom dödar mig[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, somsagt jag ville inte dricka så mycket- men så blev det - och nu känner jag mig utnyttjad - för det gör man om man vaknar upp naken - och ja vi hade sex, han pratade glatt om det dagen efter... enligt han var han inte full


   
SvaraCitera