Aviseringar
Rensa alla

Skulle du tänka dig att ha ett ons eller kk förhållande men en oskuld?


Ämnesstartare

Skulle du det?


   
Citera
Ämnesstartare

space: Ja (kille)


   
SvaraCitera

har tagit oskulder förr, så why not


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Jag skulle inte kunna tänka mig ha ons eller kk.

Inte i huvudtaget, oavsett med vem eller vad det gäller.


   
SvaraCitera
reben

men d för jag inte vill ha sånt förhållande alls inte pga oskuld = S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror ju på hur den är men är den fumlig och kommer efter två sec så äre ju ej bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmh Färskt lammkött Glad


   
SvaraCitera

japp varför inte..har ju haft det förut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä ej ons/kk öht

sånt är för hipsters


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Beror ju på hur den är men är den fumlig och kommer efter två sec så äre ju ej bra

Inte mer fumlig än vad andra oskulder är? Om han kommer efter "två sekunder" så kan han ju få dig komma utan kuk? Sedan så kan han säkert få stånd igen efter att han kommit en gång? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Inte mer fumlig än vad andra oskulder är? Om han kommer efter "två sekunder" så kan han ju få dig komma utan kuk? Sedan så kan han säkert få stånd igen efter att han kommit en gång? 

Det vet du ju inte. Det finns ju de som är oskulder som inte är ett dugg fumliga och de som haft sex som är fumliga.
Ja, men man kanske vill ha någon som har lite erfarenhet - även om alla ej gillar samma saker och då behöver undersöka varandra hur mkt de än sexat på varsitt håll.
Personligen skulle jag nog inte välja en oskuld pga känns som om jag skulle få ut mer av någon med lite erfarenhet. Har aldrig varit med någon oerfaren på något plan och lär väl aldrig vara heller pga så gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dock skulle jag hellre ha sex med en oskuld. Premiärtur, liksom. Känslan av nytt och inget begagnat och inkört Blink

Men ons och kk är det inte på tal om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det vet du ju inte. Det finns ju de som är oskulder som inte är ett dugg fumliga och de som haft sex som är fumliga.
Ja, men man kanske vill ha någon som har lite erfarenhet - även om alla ej gillar samma saker och då behöver undersöka varandra hur mkt de än sexat på varsitt håll.
Personligen skulle jag nog inte välja en oskuld pga känns som om jag skulle få ut mer av någon med lite erfarenhet. Har aldrig varit med någon oerfaren på något plan och lär väl aldrig vara heller pga så gammal.

Jag tror många tänker som du. Men jag vet inte om det faktiskt är så. Om man faktiskt är attraherade av varandra och känner sig trygga med varandra så tror jag inte erfarenhet spelar så stor roll. Men det kanske kräver att man mer aktivt som tjej då jobbar för att man ska känna sig trygga då, något man kanske slipper med en mer erfaren kille. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Jag tror många tänker som du. Men jag vet inte om det faktiskt är så. Om man faktiskt är attraherade av varandra och känner sig trygga med varandra så tror jag inte erfarenhet spelar så stor roll. Men det kanske kräver att man mer aktivt som tjej då jobbar för att man ska känna sig trygga då, något man kanske slipper med en mer erfaren kille. 

Ja, det var därför jag skrev att det ej är lika för alla. Sedan finns det ju inte endast killar som är oskulder som ses som "tråkiga" utan tjejer också. Även om det av många män tyvärr ses som fint att vara oskuld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, det var därför jag skrev att det ej är lika för alla. Sedan finns det ju inte endast killar som är oskulder som ses som "tråkiga" utan tjejer också. Även om det av många män tyvärr ses som fint att vara oskuld.

Jo, jag tycker tjejer som bara ligger där är sjukt tråkiga. Skulle ha sex med en sådan tjej en gång, men blev fett äcklad av hennes passivitet. 


   
SvaraCitera