Aviseringar
Rensa alla

Skulle eventuellt på min första fest, men blev inte så?


Berit

nej du är inte efter


   
SvaraCitera

MackanBoy:
lool. men alltså tror de blir ett party på 50 - 70 pers vad jag hört, vad tror ni de blir för saker då da? känns fett weird o bara stå där  o inte göra något... fan  vad nice endå att berätta att man gått på första festen 😀 15 år o inte gått på fest ännnu, är det konstigt?

Om du är 15 så kan du nog vänta med festandet ett par år med gott samvete.


   
SvaraCitera

MackanBoy:
Seriöst är jag efter? Eller hae jag blivit dissad? Tar JA detta för hårt?

Tror du tänker för mycket på det. Det är säkert ingen diss, och är det det så finns det en massa andra människor att prata med på festen. Play it cool.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack! En sak jag tänkt på är varför mamma inte frågar sätter detta? Aldrig varit på en fest som sagt eller dragit ut på kvällen, men hon frågar inte mig eller blir orolig varför jag ska iväg. Känns skönt att man inte har föräldrar som är jätte oroliga. 


   
SvaraCitera

MackanBoy:
Tack! En sak jag tänkt på är varför mamma inte frågar sätter detta? Aldrig varit på en fest som sagt eller dragit ut på kvällen, men hon frågar inte mig eller blir orolig varför jag ska iväg. Känns skönt att man inte har föräldrar som är jätte oroliga. 

Föräldrar tenderar att vara mer oroliga över sina döttrar, av någon anledning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. Kanske drar dit på fredag, få ge det en chans iof. Men kan man dra dit ensam tro? Oavsett om ingen vän hänger med?


   
SvaraCitera

MackanBoy:
Okej. Kanske drar dit på fredag, få ge det en chans iof. Men kan man dra dit ensam tro? Oavsett om ingen vän hänger med?

Känner du någon annan där även om du kommer dit själv? I så fall är det väl inga problem. Annars är det kanske en bra idé att tjata med sig en kompis så att man inte är själv bland en massa fulla främlingar.


   
SvaraCitera

MackanBoy:
Seriöst är jag efter? Eller hae jag blivit dissad? Tar JA detta för hårt?

Drick dig så full så du inte kommer ihåg något, då behöver du inte oroa dig för det. Tumme upp


   
SvaraCitera

MackanBoy:
Okej. Kanske drar dit på fredag, få ge det en chans iof. Men kan man dra dit ensam tro? Oavsett om ingen vän hänger med?

ja du kan dra dit själv, du kommer antagligen ändå smälta in bland alla andra där men kan ju va najs att gå med nån vän/vänner :p. 


   
SvaraCitera

Inflikar att det är najs att festa utan alkohol också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska på nattklubb nu, om någon vecka för 16 och uppåt. tänkte fråga en vän om jag får hänga med han? är nattklubb kul?


   
SvaraCitera

Gå å se hur det är. Fundera inte så mycket över det. Ta det som det kommer och låt saker bli som de blir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sant och tack. är det kul da? funderar på fråga en polare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska fråga en vän faktiskt och hoppas han säger ja. Har en annan närma vänn med men han tackade nej på Facebook på inbjudan så jag vet inte . Ska endå fråga för säkerhetsskull. Palla gå ensam. Flesta av mina föredetta klasskamrater vill inte gå ut eller göra något, så tråkigt. Bara sitta hemma, jag vill ut och hoppas att jag kan hänga på. Mina föräldrar verkar inte oroliga över att jag ska dit och att det är så sent på kvällen. Är det kul? Ingen alkohol så ni vet. Vore nice i träffa en brud eller något där XD 


   
SvaraCitera

Hur gick det med festen?


   
SvaraCitera