Aviseringar
Rensa alla

skulle han kunna va/bli tsm me mig?


Ämnesstartare

okej, så här e det. jag började snacka med en kille i höstas (en kompis kompis) vilket ledde till att vi såsmåningom träffades. vi hade det skit mysigt och båda blev sjukt kåta så vi låg med varandra, när vi skildes åt så gav han mig en fet kyss o sa vi hörs. sedan dess har vi snackat nästan dagligen, men av olika anledningar så har vi inte kunnat träffas på skit länge men igår så träffades vi hemma hos honom och hade det åter igen skit mysigt o så hade vi ofc sex, sen låg vi bara o mös o brottades lite osv... iaf, finns det en chans att han kan vara intresserad av att vara/bli tsm med mig? även fast "vi låg med varandra på första dejten"? för vi snackar som sagt hela tiden/nästan varje dag, men jag vill veta vad ni tycker? för han har sagt en gång för länge sen (efter första gången vi träffades o hade snackat i typ 2 månader att han skulle kunna det men att han liksom vill se vart de leder. tack på förhand!// senil efterbliven och dum i huvudet blondin :$ 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
fråga

men... de kan ju paja allting... o de vill jag inte 🙁 vill ha ngn/några andras syn på de hela först 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

men... de kan ju paja allting... o de vill jag inte 🙁 vill ha ngn/några andras syn på de hela först 🙂

ok men antingen vill han eller inte

det finns två alternativ; fråga eller fortsätt träffas och se hur det utvecklas 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undersök via empiriska studier

=

häng med honom och se vad som händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle han inte, han verkar ju gilla dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ok men antingen vill han eller inte

det finns två alternativ; fråga eller fortsätt träffas och se hur det utvecklas 

onödigt elak:
undersök via empiriska studier

=

häng med honom och se vad som händer

okej, tack! men tror ni att de finns en liten chans? :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

okej, tack! men tror ni att de finns en liten chans? :$

det finns det ju alltid 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds: okej, tack! men tror ni att de finns en liten chans? :$

ja... det blir nog bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det finns det ju alltid 

okej :$, tack! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

ja... det blir nog bra!

okej :$, tack! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
varför skulle han inte, han verkar ju gilla dig. 

vet inte... :$, de känns inte som han gör de ibland bara... men tack för ditt svar! ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ska vi veta som varken känner honom eller dig?


   
SvaraCitera

säger som de andra, fortsätt träffas och se vad som händer. sen efter ett tag kan du ju fråga! eller så kan du fråga direkt vad han vill, kan vara bra att vara rakt på sak så missförstånd undviks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N:
Hur ska vi veta som varken känner honom eller dig?

man kan ju alltid dra en egen tes/ slutsats ifrån situationen i fråga skriven 🙂


   
SvaraCitera