Aviseringar
Rensa alla

Skulle inte skriva såna här trådar men gör d iaf gah


Ämnesstartare

Jag har haft världens sämsta period nu på sistone.

Varför bryr jag mig om andra när folk ändå bara håller på och drygar mot mig? Folk som vet att man mår dåligt som nästan medvetet gör det värre för att de själva ska ha det bättre än mig.

Blir så jävla trött på att det inte spelar någon roll att man faktiskt försöker vara snäll och så mot sin omgivning eftersom folk bara behandlar en som piss i alla fall.

Ska kanske börja bli jävligt elak mot alla runt omkring mig. Det kanske folk slutar vara pissiga mot mig för jag orkar inte med det, liksom här har jag gått i flera år och försökt att vara snäll och bry mig om folk, jag har fan alltid varit den som låtit dem utan vänner att vara med mig och jag har inte gjort det för att jag vill umgås med dem utan jag har gjort det för jag tycker att alla har rätten att ha bra vänner som är schyssta etc och att alla ska må bra och känna att de behövs men inte fan kan någon ens vara schysst tillbaka. Bara för att man är en sån som förlåter så betyder det ju inte att det ska vara okej att såra mig gång på gång, liksom visst jag kanske förlåter men jag är fortfarande en människa som mår dåligt av att bli behandlad dåligt.

Hatar killar som bara är pissiga mot mig och tror att det är okej att behandla mig som jag är, gah jag vet inte ens vad jag ska kalla det, bara för att.

Hatar tjejer som är falska och äckliga och tror att vänskap är sådant som håller för evigt för så är det inte, bara för att jag är snäll betyder det inte att jag kommer orka vara vän för alltid om jag alltid blir tagen för givet.

Måste sluta att förlåta folk och måste sluta vara snäll mot folk men det är skitsvårt att bara göra det.

Och nej, jag är inte snäll för att jag är svag, jag är snäll för att jag vill att folk ska må lite bra i alla fall men det är ju sjukt att ingen bryr sig ens lite tillbaka, liksom ”kompisar” som tror att man är immun mot skit man får ta för att man vill hjälpa de personer som man faktiskt tycker om.

Sammanfattning: Spelar ingen roll om man är snäll eller dum, folk är lika pissiga mot en iaf.


   
Citera

Folk är överflödiga.


   
SvaraCitera

Nirr:

Sammanfattning: Spelar ingen roll om man är snäll eller dum, folk är lika pissiga mot en iaf.

+1


   
SvaraCitera

Det spelar nog roll, men det är svårt att veta om de behandlar en mer eller mindre illa [smile]


   
SvaraCitera

jao... skit i dom ba.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Måste sluta att förlåta folk och måste sluta vara snäll mot folk men det är skitsvårt att bara göra det.

Om du ber folk hålla käften när du vill att dom ska va tysta så kommer dom inte försöka säga dryga saker till dig efter ett tag. Om du säger att något irriterar dig hos en annan människa kommer personen att sluta. Det gäller bara att säga till direkt och inte ta skiten en enda gång. Börja va lite av en fitta mot folk du inte tycker om så slipper du dom också. Då kommer dom som är riktiga vänner komma till dig!


   
SvaraCitera

Nirr:

Spelar ingen roll om man är snäll eller dum, folk är lika pissiga mot en iaf.

Fortsätt vara snäll, men INTE mot dem som är pissiga mot dig. Det är patetiskt att det finns såna människor! [mad]


   
SvaraCitera