Aviseringar
Rensa alla

skulle kunna gå till krogen i det jag har på mig nu


Ämnesstartare

och jag ska till skolan!

vad händer med världen...


   
Citera
Ämnesstartare

Är du väldigt snajdigt klädd eller är du sådan som kan gå ganska casual till krogen..? Det är frågan. [smile]


   
SvaraCitera
smisk

inte jag, jag har mjukisbyxer på mig :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Är du väldigt snajdigt klädd eller är du sådan som kan gå ganska casual till krogen..? Det är frågan.

hm, höga kilklackar, tajta(tajta) jeans, och nätlinne. alla i svart utom jeansen. hmmmmmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

hm, höga kilklackar, tajta(tajta) jeans, och nätlinne. alla i svart utom jeansen. hmmmmmm.

Snajdigt! [cheers]

mopsen:

nätlinne

Är inte det väldigt kallt! [chocked] Är typ -10 ute...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Är inte det väldigt kallt! Är typ -10 ute...

alltså mer stickade långärmad med väldigt lösa öglor. inte ful-nät. man har ju jacka. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

alltså mer stickade långärmad med väldigt lösa öglor. inte ful-nät. man har ju jacka. [cool]

Sant [y] Men inte kul när det blåser upp under jackan. [sad]
"Öglor" - avancerat stick-snack. Hade glömt att det hette så. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka klä upp sig för att gå till krogen : S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter i sängen ätandes frukost iförd sovtröja, vilket är dumt då jag borde vara påklädd by now.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror jag ska gå och lägga mig igen snart


   
SvaraCitera

"Blåser upp under jackan"? Vad fan är det för jävla jacka du har?
En jacka ska väl sitta så att den helst inte blåser in någonstans (även om det ibland är oundvikligt att man får sig en kallpust ner i nacken om man går utan halsduk, eller nerkylda handleder om man går utan handskar)?

mopsen:

vad händer med världen...

CUDOS TILL DIG!
Trots att du är, vad jag och några till kallade smått förlöjligande, "klädsnobb", så har du iallafall insett att det inte är något "normalt". Trots att normen numera är att gå klädd på det viset, så är det inte riktigt "normalt" ändå.
(ska sanningen fram, så var vi i vissa fall till och med elakare i våra ordval..)


   
SvaraCitera

jag med.


   
SvaraCitera

Klär mig alltid fint. Gör det för jag gillar det. Behöver inte vara en skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klär mig likadant till vardags och krog. Min vardag är på krogen. Nej, kanske inte riktigt så illa. Men ja, jag klär mig alltid likadant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle inte kunna ta mig utanför täcket i det jag har på mig nu utan att frysa sönder. Dumvinter.


   
SvaraCitera