Aviseringar
Rensa alla

skulle mörknäs erkänna att han haft sex med dig?


Ämnesstartare

mediakatt:

Kan skicka pm? [cute]

duktigt av dig, men det gills bara om du startar tråd om saken [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] jag kan lägga ner löjliga mängder tid och energi på att laga en enda maträtt, och uppskatta det.

[x] jag uppskattar uniformer, kampsånger och blir rörd av tanken på det ljuva 30-talet.

[x] jag bor norr om halmstad.

[ ] jag är nog smal att mina revben syns utan att jag måste dra in magen.

[/] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

[x] jag bekänner mig inte till något etablerat politiskt parti eller övrig politisk gruppering, än.

[x] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

[x] jag är mellan 170-175 centimeter lång och saknar muskler i någon större utsträckning.

[x] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

[ ] jag är äldre än 16, men när jag påpekar det så tror människor att jag skämtar.

extrafrågor (obligatoriska)

redogör kort för dina åsikter om benito mussolini:
Han var en jävla klantig mes eftersom han förlorade så fort. Men egentligen var han en fin man som bara hade lite otur.
beskriv mörknäs i tre ord:
Gud, Härskare, Master


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] jag kan lägga ner löjliga mängder tid och energi på att laga en enda maträtt, och uppskatta det.

[/] jag uppskattar uniformer, kampsånger och blir rörd av tanken på det ljuva 30-talet.

[x] jag bor norr om halmstad.

[x] jag är nog smal att mina revben syns utan att jag måste dra in magen.

[] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

[x] jag bekänner mig inte till något etablerat politiskt parti eller övrig politisk gruppering, än.

[x] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

[] jag är mellan 170-175 centimeter lång och saknar muskler i någon större utsträckning.

[] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

[x] jag är äldre än 16, men när jag påpekar det så tror människor att jag skämtar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[/] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

vilken måste jag tvinga på dig? [no-no]

Nintendo:

[x] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

jude [no-no]

Nintendo:

Gud, Härskare, Master

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jude [no-no]

Nej. Fast fan, mammas kusin är gift med en jude. Känner mig smutsig och skamsen [cry] JAG VILL INTE HA INGIFTA JUDESLÄKTINGAR [mad]

mörknäs:

vilken måste jag tvinga på dig? [no-no]

Lite tvång och våld gör det bara roligare, så de får blir en hemlighet.

mörknäs:

[cute]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nej. Fast fan, mammas kusin är gift med en jude. Känner mig smutsig och skamsen [cry] JAG VILL INTE HA INGIFTA JUDESLÄKTINGAR [mad]

[party]

Nintendo:

Lite tvång och våld gör det bara roligare, så de får blir en hemlighet.

ska bli! [party]

när fan blev du vip, förresten? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] jag kan lägga ner löjliga mängder tid och energi på att laga en enda maträtt, och uppskatta det.

[] jag uppskattar uniformer, kampsånger och blir rörd av tanken på det ljuva 30-talet.

[] jag bor norr om halmstad.

[x]jag är nog smal att mina revben syns utan att jag måste dra in magen.

[x] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

[] jag bekänner mig inte till något etablerat politiskt parti eller övrig politisk gruppering, än.

[] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

[x] jag är mellan 170-175 centimeter lång och saknar muskler i någon större utsträckning.

[] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

[] jag är äldre än 16, men när jag påpekar det så tror människor att jag skämtar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

[party]

[mad]

mörknäs:

ska bli! [party]

[mad]

mörknäs:

när fan blev du vip, förresten? [no-no]

VEM VET INTE DU VEM VET INTE JAG VI VET INGENTING NU VI VET INGET IDAG [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

duktigt av dig, men det gills bara om du startar tråd om saken

Jävla krav [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myranice:

[] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

FAIL [no-no]

Nintendo:

VEM VET INTE DU VEM VET INTE JAG VI VET INGENTING NU VI VET INGET IDAG [mad]

TA REDA PÅ [no-no]

mediakatt:

Jävla krav [sad]

ja! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] jag kan lägga ner löjliga mängder tid och energi på att laga en enda maträtt, och uppskatta det.

[x] jag uppskattar uniformer, kampsånger och blir rörd av tanken på det ljuva 30-talet.

[x] jag bor norr om halmstad.

[] jag är nog smal att mina revben syns utan att jag måste dra in magen.

[x] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

[x] jag bekänner mig inte till något etablerat politiskt parti eller övrig politisk gruppering, än.

[x] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

[] jag är mellan 170-175 centimeter lång och saknar muskler i någon större utsträckning.

[] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

[] jag är äldre än 16, men när jag påpekar det så tror människor att jag skämtar.

extrafrågor (obligatoriska)

redogör kort för dina åsikter om benito mussolini:
En mäktig man med omäktig röst

beskriv mörknäs i tre ord:
Snygg, gud, cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

TA REDA PÅ [no-no]

Det bara var där en dag, när jag loggade in ._.
Och jag tror inte att jag sugit av Bowser på någon fest, eller snuskat med Tardlig eller vad han heter heller.
Och absolut inte Thomas N [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

[] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

men för helvete [no-no]

Nintendo:

Det bara var där en dag, när jag loggade in ._.
Och jag tror inte att jag sugit av Bowser på någon fest, eller snuskat med Tardlig eller vad han heter heller.
Och absolut inte Thomas N [sad]

lögn [cute]


   
SvaraCitera

[x] jag kan lägga ner löjliga mängder tid och energi på att laga en enda maträtt, och uppskatta det.

[x inte rörd direkt men...] jag uppskattar uniformer, kampsånger och blir rörd av tanken på det ljuva 30-talet.

[x] jag bor norr om halmstad.

[x eh, de syns lite] jag är nog smal att mina revben syns utan att jag måste dra in magen.

[] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

[] jag bekänner mig inte till något etablerat politiskt parti eller övrig politisk gruppering, än.

[] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

[] jag är mellan 170-175 centimeter lång och saknar muskler i någon större utsträckning.

[] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

[x] jag är äldre än 16, men när jag påpekar det så tror människor att jag skämtar.

extrafrågor (obligatoriska)

redogör kort för dina åsikter om benito mussolini: En död fascist vars åsikter ligger bortom mina egna

beskriv mörknäs i tre ord: Främling, vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

ja!

Räcker det om jag postar här? Du får kaka.


   
SvaraCitera