Aviseringar
Rensa alla

Skulle Naked Man funka på dig?


Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Nej. (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Nej. (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

Jag vill se när hon klär av sig [cute]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Underbarnet:

Nej. (tjej) (Du röstade på detta alternativ) 29.4% (5 st)

Skulle skratta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolnej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om dejten har gått skit, så skulle jag tippa på att oddsen försämras. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Underbarnet:

Nej. (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Haha, blir rätt äcklad av att se kroppar i ljus, vet ej varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

tror inte på dig om du är över 18år

oh snap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Nej. (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

The Naked Women
En historia om vad som hände en polare i australien...

Saxat från www.korivind.blogg.se

"Våran kompis Rythm åkte för ett par månader sedan till Australien. Självklart har vi fått ta del av ett par äventyr han varit ute på. Här kommer ett legendariskt!

Rythm lever väldigt lågbudget i Australien. De har inte bredband hemma och hänger inte på Internet Caféer utan går istället runt på stan med en laptop och letar öppna trådlösa nätverk när de ska kolla sin mail. En dag när han är ute och gör detta träffar han en tjej som undrar om han kan hjälpa honom. Hon förklarar att hon måste komma in i sitt hus, men inte har några nycklar. Därför undrar hon om han kan hjälpa henne att ta sig in genom ett fönster som är typ tre meter ovanför marken. Gentleman som han är ställer han självklart upp!

De går fram och ställer sig under fönstret och hon hoppar upp på hans rygg. Hon har klänning på sig och säger hon åt honom att han inte får titta upp. Point taken. Hon ställer sig i Rythms händer för att nå. Som en självklar reaktion tittar han upp när hon står på hans händer för att se hur det går för henne. Hon har inga trosor på sig. Skön tjej som klättrar in genom ett fönster med hjälp av en främling... utan trosor.

Efter ganska mycket ålande kommer in genom fönstret och går runt å öppnar dörren för Rythm.

Tjej utan trosor: Taaack så jättemycket för hjälpen! Gud va gulligt av dig!
Rythm: Va? Nej det är lugnt! Klart damen ska komma in i sitt eget hus!
Tjej utan trosor: Asså, jag vet inte hur jag ska tacka dig. Vill du ha nåt? Jag har lite vin. Kom in o ta ett glas vin!
Rythm: Öhh.. Okej, visst.

De går in och Rythm får sig ett glas vin och dom sätter sig och snackar i soffan. Tjejen förklarar att hon kommer från Irland och att hon är i Australien för att hälsa på sin pojkvän. Detta är första dagen hon är där och det har visat sig att hennes pojkvän varit otrogen mot henne. Därför åkte hon bara ifrån honom och glömde be honom om nycklarna, därav klättringen in genom fönstret. Det är galet mycket sex i luften och svårt att inte tänka på att hennes trosor saknas. Samtidigt är det ganska awkward han känner inte tjejen och vad fan är de som händer.

Efter ett tag ställer sig tjejen upp och ber Rythm hjälpa henne att ta av sig klänningen. Rythm drar långsamt ned dragkedjan i ryggen och tar av klänningen, men börjar nu känna sig lite chockad. Men ingen av dom tar första steget. Dom sätter sig i soffan igen och fortsätter prata, tjejen helt naken.

Rythm hajar inte riktigt situationen eller vågar inte riktigt och tackar efter ett tag för sig och går. När han kommit ut kommer han på vad han gjort... Fans jävla skit också! Hur kunde jag vara så jävla dum?!"

-------------------
korivind.blogg.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Nej. (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Jag skulle nog bli rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Nej. (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

För jag gör mina förväntningar klara från start. En dålig date hade aldrig slutat hemma hos henne eller mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Nej. (tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera