Aviseringar
Rensa alla

SKULLE NI BRY ER KILLAR?


tandpetaree:

ah men gud vågar du ta av dig din BH? Vet inte om jag är väldigt kräsen med vad folk ska tycka om mig bara..

Ja. Jag är bekväm med min kropp och har endast sex med människor som jag är bekväm med.

Har jag kommit så pass långt att jag har sex med någon så tar jag för givet att han tänder på mig. [cute]


   
SvaraCitera

tandpetaree:

Jo fast man är väl lite korkad om man gör slut med sin tjej man haft ett tag på grund av att han inte får se hennes toppless?

Skulle snarare påstå att han förstod vad det var frågan om. Din osäkerhet alltså.. Känns ju lite sådär knepigt att inte våga visa sig helt för sin älskade.. [cute]


   
SvaraCitera

Äkta stora bröst är inte lika "fluffiga" som små bröst, så är det bara. De är tunga och blabla. Var nöjd.


   
SvaraCitera

hängbröst är trevligt


   
SvaraCitera

alla tuttar hänger väl? gravitation, hallå,, LOL
a-kupor räknas inte, de är ju nästan manliga


   
SvaraCitera

Alla bröst hänger ju. Fint med bröst som pekar rakt upp...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm fast nu menar jag ju hängbröst som saknar volym.


   
SvaraCitera

Beror väl på hur attraherad han blir av bröst i allmänhet men även om han skulle finna kvinnobröst som det mest attraktiva så är jag ganska övertygad om att han inte skulle lämna dig enbart pga. dina hängande bröst. Talar av erfarenhet så oroa dig inte:)

the savior:

hellre det än en jävla push up bh som gör att de bara ser större ut och så blir man besviken när man ska öppna upp den!

man vill ju se bra ut med kläder på. jag ser nästan platt ut utan mina bhar haha och det ser bara stört ut med tanke på att jag har stor röv 🙂 folk, i synnerhet killar, får sluta ha så höga förväntningar och förväxla verklighet med vetenskap:D


   
SvaraCitera
höna

TUTTAR SOM TUTTAR[zzz]


   
SvaraCitera

höna:

TUTTAR SOM TUTTAR

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer positiva svar än jag trodde iallfall.[bigsmile]


   
SvaraCitera

strut tuttar är snyggt ju.


   
SvaraCitera

Nope, skulle inte bry mig 😮


   
SvaraCitera

Men fan vad konstig fråga, om en kille är kär i dig kommer han INTE lämna dig för att du har hängande bröst haha. Gör han det är han av dessa "måste ha så många tjejer under min ungdomstid som möjligt".

Så nej, skulle min tjej som jag gillade jättemycket ha hängande bröst hade jag gjort allt för att hon inte skulle skämmas för sina bröst [smile]


   
SvaraCitera

Nej gud. Väx upp. Ärligt.


   
SvaraCitera