Aviseringar
Rensa alla

skulle ni


Ämnesstartare

beskriva mig som misogyn?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

amsi: nej (Du röstade på detta alternativ)75% (3 röster)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: nej (Du röstade på detta alternativ)

Har någon kallat dig detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Har någon kallat dig detta?

ja, haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

syftar misogyni till socialt eller biologiskt kön, eller framgår det inte av begreppet? jag upplever att det är lite otydligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

biologiskt

Leijonsparf:
syftar misogyni till socialt eller biologiskt kön, eller framgår det inte av begreppet? jag upplever att det är lite otydligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej för i självaste jävla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja, haha

Det var typ det dummaste jag hört idag. Och det säger inte lite, för jag får höra massa dumheter varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Det var typ det dummaste jag hört idag. Och det säger inte lite, för jag får höra massa dumheter varje dag.

det var en kvinna vars man(och far till deras barn) fick göra allt barnrelaterat, hämta och lämna på dagis osv, en gång hämtade hon barnen och blev irriterad eftersom pedagogerna informerade henne istället för att informera pappan. jag frågade om hon inte ville vara delaktig i sina barns liv, då blev alla arga som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det var en kvinna vars man(och far till deras barn) fick göra allt barnrelaterat, hämta och lämna på dagis osv, en gång hämtade hon barnen och blev irriterad eftersom pedagogerna informerade henne istället för att informera pappan. jag frågade om hon inte ville vara delaktig i sina barns liv, då blev alla arga som fan.

det där som isola gjort tråd om? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja

Mirousroea:

det där som isola gjort tråd om? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det var en kvinna vars man(och far till deras barn) fick göra allt barnrelaterat, hämta och lämna på dagis osv, en gång hämtade hon barnen och blev irriterad eftersom pedagogerna informerade henne istället för att informera pappan. jag frågade om hon inte ville vara delaktig i sina barns liv, då blev alla arga som fan.

Men lol. Har du lust att länka till diskussionen? Vore kul läsning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

historiens största felbedöming av en person 

amsi:
ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja bjud in alla till den gruppen. Kan ej göra pga gick nyss ur den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mirousroea:
historiens största felbedöming av en person 

hur menar du?


   
SvaraCitera