Aviseringar
Rensa alla

Skulle ni säga att jag är underviktig/spinkig?


Ämnesstartare

Tjena! Jo det är så att jag är en lång kille 1.85, väger 78 kg och varje gång som jag hamnar i konflikt med någon poolare ska de säga "Visst fan är du lång men du är då fanimej spinkig".

Därför har jag börjat tänkt på hur jag ser ut.. Vad säger ni är 78 kg på 1.85 för lite eller driver dem med mig? Vill själv inte direkt påstå att jag är så spinkig men.. Vad säger ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

njae antagligen inte i nån problematisk grad. råkar väl bara vara nåt de hittar att anmärka på när de ska jävlas lite med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christover_bandy:
njae antagligen inte i nån problematisk grad. råkar väl bara vara nåt de hittar att anmärka på när de ska jävlas lite med dig

haha att de skulle vara farligt för hälsan förstod jag att det inte var.. Men är vikten förhållande till längden mycket, medel eller lite. Dvs om man ser spinkig ut med den vikten


   
SvaraCitera

tjooooo:

haha att de skulle vara farligt för hälsan förstod jag att det inte var.. Men är vikten förhållande till längden mycket, medel eller lite. Dvs om man ser spinkig ut med den vikten

räknar med det där när jag säger att det inte är problem


   
SvaraCitera

tjooooo: Vad säger ni är 78 kg på 1.85 för lite eller driver dem med mig?

För lite för vadå? Klart att om du har som mål att vinna en tungviktstitel i boxning så kanske du bör lägga på dig en del. Med det är ju som sagt dina mål man får utgå ifrån.


   
SvaraCitera

185, lång? Galen


   
SvaraCitera

dvärg Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
185, lång? Galen

haha ja längre än de flesta


   
SvaraCitera

Är 190-nånting och känner mig liten i nästan alla sammanhang heh


   
SvaraCitera

Tickstart:
Är 190-nånting och känner mig liten i nästan alla sammanhang heh

vad befinner du dig i för sammanhang?


   
SvaraCitera
Lenny

oh herre .. jag är 150 ... Ledsen 


   
SvaraCitera
Kudhos

tjooooo:
Tjena! Jo det är så att jag är en lång kille 1.85, väger 78 kg och varje gång som jag hamnar i konflikt med någon poolare ska de säga "Visst fan är du lång men du är då fanimej spinkig".

Därför har jag börjat tänkt på hur jag ser ut.. Vad säger ni är 78 kg på 1.85 för lite eller driver dem med mig? Vill själv inte direkt påstå att jag är så spinkig men.. Vad säger ni?

om du är nöjd med hur du ser ut så har du ingen anledning att ändra något.


   
SvaraCitera

Absolut inte spinkig, men kanske lite under normal. Typ smal låter det som haha men inte överdrivet. Låter ganska bra tycker jag? 🙂


   
SvaraCitera

Asså va? jag är 1.82 och väger 64, jag anser mig "knubbig". 


   
SvaraCitera

D är avundsjuka 🙁


   
SvaraCitera