Aviseringar
Rensa alla

Skulle ni tänka er att snacka?


Ämnesstartare

Skulle ni kunna tänka er att snacka sex med nån? Kille-kille och tjej-tjej eller kille-tjej? Eller både och?


   
Citera
Ämnesstartare

eh ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol, wut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

båda tre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jajebula
beror förstås på vem
och vad vi har för relation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kön kvittar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sysslar inte med sådant snusk [no-no].


   
SvaraCitera

Håller med Lazertits! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja?


   
SvaraCitera

Du kanske borde utöka texten i första inlägget? Vad är det du undrar egentligen? Asså det e väl klart att man kan snacka med båda könen oavsätt läggning, det beror ju på relation samt situation.


   
SvaraCitera

Tar tillbaka det jag sa. Läste lite för snabbt, ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka sex?

Heterosex är väl ganska vanligt att man tvingas prata om i dagens samhälle. Heteroismen är över allt, i allas munnar, i allas tankar.

Lesbiskt sex är nog det jag pratar minst om. Tjejer är för mig inga sexuellt attraktiva varelser på något sätt. Granted, de är estetiskt vackra och ser bättre ut än män, men... även barn kan vara estetiskt vackra, giraffer och pingviner och vackra landskap också.

Manssex är väl något jag diskuterar mindre än heterosex. Mest därför att det är mer personligt med manligt homosex (för mig). Jag förknippar det med känslor -- både kroppens och hjärtats känslor -- och för mig är heterosex rent robotiskt och mekaniskt. Det är typ något folk gör på film efter första dejten.

Men manligt gaysex... ahhhhh... men visst, det diskuterar jag med folk. Tjår. Men asså, aldrig om mina preferenser, vad jag tycker om, vad som får mig att njuta, vad jag föredrar att göra, om det inte är med en sexpartner. Och även då är det sällan jag låter mig diskutera det fullt ut.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snaka sex? nä fyfan va ekligt


   
SvaraCitera