Aviseringar
Rensa alla

Skulle universum fryslagga?


Ämnesstartare

Du har två bord och en portal gun, gör en portal i vardera bord, kasta sedan ett av borden genom det andra bordet, vad händer?


   
Citera

Inga konstigheter. Tänk efter.


   
SvaraCitera

Vad händer om vi stoppar en Bag of Holding i ett Portabelt Hål?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Inga konstigheter. Tänk efter.

har du spelat portal, vet du hur dom portalerna funkar?


   
SvaraCitera

nej förklara JAG ÄR SÅ IVRIG ATT FÅ HÖRA SVARET???????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har en blå portal och en orange, det du slänger igenom en av portalerna kommer ut genom den andra, no shit, så om du slänger en portal genom en portal, blir det en till?


   
SvaraCitera

Stringburka:

Vad händer om vi stoppar en Bag of Holding i ett Portabelt Hål?

Vad händer om vi viker in ett portabelt hål i sig självt?
http://www.nuklearpower.com/2006/05/13/episode-695-physics-are-for-other-people/


   
SvaraCitera

Nej, men om du stoppar en orange i en blå skulle det komma ut en till orange ur den första orangea. Tror jag.


   
SvaraCitera

Havstomat:

Nej, men om du stoppar en orange i en blå skulle det komma ut en till orange ur den första orangea. Tror jag.

vad spelar det för roll, när den orangea ligger i den blå..? Var tar du då vägen när du hoppar in i den blå?


   
SvaraCitera

radartard:

vad spelar det för roll, när den orangea ligger i den blå..? Var tar du då vägen när du hoppar in i den blå?

Jag är trött 🙁


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Vad händer om vi viker in ett portabelt hål i sig självt?
http://www.nuklearpower.com/2006/05/13/episode-695-physics-are-for-other-people/


Hum... Har ingen aning om varför man inte skulle kunna det. "This hole can be picked up from inside or out by simply taking hold of the edges of the cloth and folding it up."

Mycket roligare att isåfall stoppa den i en Bag of Holding. "If a portable hole is placed within a bag of holding, it opens a gate to the Astral Plane. The hole, the bag, and any creatures within a 10-foot radius are drawn there, the portable hole and bag of holding being destroyed in the process. "


   
SvaraCitera

Stringburka:

Hum... Har ingen aning om varför man inte skulle kunna det. "This hole can be picked up from inside or out by simply taking hold of the edges of the cloth and folding it up."

Tråkigt, menar folda den i sig själv så den försvinner P:


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera