Aviseringar
Rensa alla

Skulle vilja veta vad ni tycker och tänker


Ämnesstartare

Mobbare? Onödiga kommentarer finns det tillräckligt med så har inte rid att slösa min energi på dom men här fanns inga sådana tyckte jag. Jag blir oftast lätt kär i någon så kan ha med det att göra och nej jag har ingen pojkvän. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kompisar av både könen 🙂 blir liksom inte kär i varje kille jag ser bara för att jag är heterosexuell..ska man tänka så så borde ju inte bisexuella få ha några kompisar om de har ett förhållande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker ingenting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stemmin
Men om du vekligen älskar din kille så blir du inte kär i någon annan. Om du blir kär i någon annan så är din kille antagligen inte den rätta. 

vem har lurat i dig d här?


   
SvaraCitera

amsi:

vem har lurat i dig d här?

Antagligen jag själv. Det jag menar är att om du älskar någon så har du ju bara ögon för denna person. Om du blir kär i någon annan så är känslorna uppenbarligen inte jättestarka för din tjej/kille.  
Detta är en teori jag helt grundar på egna erfarenheter...kan ju vara ren bullshit, jag vet inte..men det är så jag ser det just nu..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stemmin:

Antagligen jag själv. Det jag menar är att om du älskar någon så har du ju bara ögon för denna person. Om du blir kär i någon annan så är känslorna uppenbarligen inte jättestarka för din tjej/kille.  
Detta är en teori jag helt grundar på egna erfarenheter...kan ju vara ren bullshit, jag vet inte..men det är så jag ser det just nu..

alla människor är ju inte likadana som dig 


   
SvaraCitera

amsi:

alla människor är ju inte likadana som dig 

Nej, det är klart. Alla är sin egen individ...tur det...men jag utgick bara från mig själv. I mitt huvud låter det logiskt. 


   
SvaraCitera