Aviseringar
Rensa alla

Skummade över.. mycket.


Ämnesstartare

Screenshot_2015-02-08-06-07-10.pngEn mindre olycka hände. 

Fick i uppgift att tappa upp ett skumbad åt chefen, min kollega tyckte de var kul att sätta igång bubblorna. = En halvmeter (minst..) med skum över hela badrummet.

Hur får vi bort skummet på ett snabbt och enkelt sätt utan att chefen märker?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Screenshot_2015-02-08-06-07-26.png
Är överallt.. Min kollega VÄGRAR fixa (hon låg å vilade 2h medan jag jäktade runt och gjorde allt skitgöra inför festen. Tillägg också att jag fixade detta jobb åt henne  ..)


   
SvaraCitera

Bra jobbat Tumme upp


   
SvaraCitera

LOL


   
SvaraCitera

: (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Bra jobbat Tumme upp

aristoteles:
LOL

rik vit tjej:
: (

Lyckades förstöra favvo byxorna på köpet. Resultat = Jag var helt nedskummad i ett tappert försök att städa och rädda situationen. Rätt kul att det sen blev blöta fotspår överallt och gästerna blev jättefundersamma ^^


   
SvaraCitera

dunderhonung:

Lyckades förstöra favvo byxorna på köpet. Resultat = Jag var helt nedskummad i ett tappert försök att städa och rädda situationen. Rätt kul att det sen blev blöta fotspår överallt och gästerna blev jättefundersamma ^^

Vad jobbar du med? Betjänt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Vad jobbar du med? Betjänt?

Har en del jobb. Just detta är mer event, fixa i ordning inför fester sen se till att allt rullar och vara kvar tills alla gäster gått (vilket de än inte har så har nu jobbat i 15h utan paus..) så ska se till att allt flyter o inte skiter sig^^


   
SvaraCitera

HAHAHAHA-GIF.gif


   
SvaraCitera

Tråkig situation, men man måste se den från den roliga sidan också x


   
SvaraCitera

vad fan har du för jävla jobb?
Nåväl "Så går det när man är för lat för att tappa upp sitt eget bad" är ett bra försvar för katastrofen


   
SvaraCitera

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Kudhos

FETT SKUMT


   
SvaraCitera
Kudhos

Skulle man kunna säga att den som ska i karet är en riktig SKUMMIS?


   
SvaraCitera
Kudhos

Det är ju aldrig fel med lite SKUMPA på helgen


   
SvaraCitera