Aviseringar
Rensa alla

Skumt nummer ringde.


Ämnesstartare

Hejsan.
Det var ett skumt nummer som ringde till min mobil, finns varken på eniro eller hitta.se. Finns det nåt sätt att ta reda på vems nummer det är?

Ha det toppen [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

jepp, återkommer strax! [y]


   
SvaraCitera
höna

telefonförsäljare typ!


   
SvaraCitera

kontantkortsnummer är svåra att hitta om ägaren av numret inte har lämnat ut någon information

det kan ha varit en felringning, svarade du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

det kan ha varit en felringning, svarade du?

nej, jag hörde inte att det ringde. Så jag såg bara att denna person hade ringt.

höna:

telefonförsäljare typ!

vid den här tiden på dygnet?

Tickstart:

jepp, återkommer strax!

åh, tack du!


   
SvaraCitera
höna

Snusmumriken:

vid den här tiden på dygnet?

haha, juste[blush] kanske inte, dum ja e!


   
SvaraCitera

Snusmumriken:

åh, tack du!

no prob, ska bara cross referencea alla nummer i hela världen och se vilka som inte finns på eniro, it'll be a minute though [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

haha, juste [blush] kanske inte, dum ja e!

Haha, neeejdå. Hade dock önskat att det var en telefonförsäljare. Blir lätt paranoid av saker, och jag finner detta rätt obehagligt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

no prob, ska bara cross referencea alla nummer i hela världen och se vilka som inte finns på eniro, it'll be a minute though [surprised]

Aha... ironi. Well, tack ändå [tired]


   
SvaraCitera
höna

Snusmumriken:

neeejdå. Hade dock önskat att det var en telefonförsäljare. Blir lätt paranoid av saker, och jag finner detta rätt obehagligt

mm ja håller med dig. [sad] kanske e nåt creep som står utanför ditt fönster å kollar på dej nu![blush] wooo haha skoja

gu va elak ja e!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

mm ja håller med dig. kanske e nåt creep som står utanför ditt fönster å kollar på dej nu! wooo haha skoja

gu va elak ja e!

haha, jaaa. riktigt taskig! nää uuusch [sad]


   
SvaraCitera
Tyrael

Snusmumriken:

Hejsan.
Det var ett skumt nummer som ringde till min mobil, finns varken på eniro eller hitta.se. Finns det nåt sätt att ta reda på vems nummer det är?

Ja, genom att googla numret, svårare är det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Ja, genom att googla numret, svårare är det inte.

Har gjort det. Fick inte ut något av det heller.


   
SvaraCitera
höna

Snusmumriken:

haha, jaaa. riktigt taskig! nää uuusch

men svara om den ringer igen[crazy] kanske ba e nån som har fått fel nr


   
SvaraCitera

Snusmumriken:

nej, jag hörde inte att det ringde. Så jag såg bara att denna person hade ringt.

aha [sad]

men det var säkert bara nån som slog fel nummer.. ringer det fler gånger så var beredd på att svara. eller fråga någon du känner om de vet vem numret tillhör


   
SvaraCitera