Aviseringar
Rensa alla

skuuula


Ämnesstartare

har varit i skolan sedan klockan åtta imorse och kommer inte hem förrän om nån timme. tyck liiite synd om mig? 🙁
liksom, jag var bra och ställde upp på att vara här men trodde fan inte att det skulle vara så jobbigt och tröttsamt och jag vill bara sova nu.
och jag proppade mig full med massa mackor precis så har jätteont i magen så det är jobbigt med. dumma mackor.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

har varit i skolan sedan klockan åtta imorse och kommer inte hem förrän om nån timme. tyck liiite synd om mig? 🙁

För vad? Bara för att du inte kan uppföra dig som dom andra skolbarnen o får kvarsittning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade D-Dag[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad] stackare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

För vad? Bara för att du inte kan uppföra dig som dom andra skolbarnen o får kvarsittning...

Ofta jag får kvarsittning till klockan 21? :S
Eller så var jag snäll och ställde upp på att vara här som kamratstödjare på Öppet Hus och dela ut informationslappar och hjälpa folk att hitta och att informera om hur bra och fin skola och vilken bra linje jag går på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Eller så var jag snäll och ställde upp på att vara här som kamratstödjare på Öppet Hus och dela ut informationslappar och hjälpa folk att hitta och att informera om hur bra och fin skola och vilken bra linje jag går på.

Och för det så ska jag tycka synd om dig ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Och för det så ska jag tycka synd om dig ?

Du behöver inte göra det nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Du behöver inte göra det nej.

Okej [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej liiiiite synd då[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toppless:

okej liiiiite synd då

Tack! Behöver åtminstoen lite medlidande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Tack! Behöver åtminstoen lite medlidande.

så lite så[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shit[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rackarns.


   
SvaraCitera