Forumet - skvaller

skvaller

394 0 28

Spana också in:

Lajnowh:

mitt radhus

haha fattiglapp
Lajnowh:

"hallå det är viktigt inte bara för usa utan för hela världen! allt kommer förändras!"

Det är viktigt för länder som påverkas av det på riktigt, som t.ex third world countries som faktiskt behöver world police. Medans EU inte tillåter jänkarna att runka av oss p ådet sättet, riktigt.
Nwgwr:

Samma länder i tredje världen de bombar till aska då eller? Pakistan, Iran, Irak, Nordkorea, Afghanistan osv...

HAha då jag inte är din flickvän eller nån annan smart människa så menar jag ju självklart att ur USA's synvinkel så behöver dom 'world police' och sen hur dom uträttar sin rättvisa är en annan sak, dock cool.
Lajnowh:

niklas kan ta världen med en nypa salt, en hyvens grabb

gillar ej nikke
JrL414_3:

HAha då jag inte är din flickvän eller nån annan smart människa så menar jag ju självklart att ur USA's synvinkel så behöver dom 'world police' och sen hur dom uträttar sin rättvisa är en annan sak, dock cool.

Vad min flickvän anser om saken kändes föga relevant då jag själv tycker Nordkorea är to cool for school. :( Det enda vettiga med USAs utrikespolitik är utvecklandet av den egna intressesfären, Nord/Sydamerika samt karibien. (Kuba undantaget)
Nwgwr:

Vad min flickvän anser om saken kändes föga relevant då jag själv tycker Nordkorea är to cool for school. :( Det enda vettiga med USAs utrikespolitik är utvecklandet av den egna intressesfären, Nord/Sydamerika samt karibien. (Kuba undantaget)

käft usa är grymma för att dom har great american warlord george bush, oc hdet vet du med