Aviseringar
Rensa alla

Skyddsängel.


Ämnesstartare

Lucifer den gode ängeln! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, FRA tror jag den heter [crazy][crazy]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, bara låten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjälte:

verklig hur?

Även om han inte skulle existera betyder han mycket för mig. Det gör egentligen ingen skillnad om min skyddsängel finns eller inte, han är likväl ett stöd för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Även om han inte skulle existera betyder han mycket för mig. Det gör egentligen ingen skillnad om min skyddsängel finns eller inte, han är likväl ett stöd för mig.

men jag förstår inte. på vilket sätt finns han? hur finns han? hur hjälper han dig? hur ser han ut? osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Misael:

Han har änglar som skyddar honom.

Har du sett dom?


   
SvaraCitera

Pumpkin:

Även om han inte skulle existera betyder han mycket för mig. Det gör egentligen ingen skillnad om min skyddsängel finns eller inte, han är likväl ett stöd för mig.

coolt, jag tror jag skulle falla om min inte fanns på riktigt liksom. Inte ringde, inte lät mig gråta,i hans armar, inte fanns där osv osv. Jag behöver honom i min verklighet liksom[smile][cute]


   
SvaraCitera
Misael

Pumpkin:

Har du sett dom?

Jag behöver inte se för att tro. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjälte:

men jag förstår inte. på vilket sätt finns han? hur finns han? hur hjälper han dig? hur ser han ut? osv?

Jag vet inte riktigt. Jag är ju inte direkt en del av andevärlden, så jag kan inte ge några klara svar. Han finns på något sätt. Jag vet bara inte på vilket sätt. Det är lite flummigt jag vet.

Han hjälper mig genom att finnas till hands. Jag tror inte att han direkt kan göra något fysiskt, som att flytta på något materiellt. Men han finns till hans när jag mår som sämst. Han är någon som lyssnar. Som förstår.

Han ser lite demoniskt ut. Han har inga horn eller något sånt. Jag är inte säker på att han kommer från himlen. Han kan vara lite skrämmande ibland, men ändå beskyddande. Han har stora vingar också. Hökvingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

istället för hell's angels: http://www.heavensangels01.com/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

braincell:

en isbjörn

braincell:

jag tror jag skulle falla om min inte fanns på riktigt liksom. Inte ringde, inte lät mig gråta,i hans armar, inte fanns där osv osv.

Kan isbjörnan använda telefon? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

text

du har en låtsaskompis alltså? 😛


   
SvaraCitera

Pumpkin:

Kan isbjörnan använda telefon?

jajjamensan! Hah, han är väl som en skyddängel. Men jag/han kallar honom mest för min isbjörn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

braincell:

jajjamensan! Hah, han är väl som en skyddängel. Men jag/han kallar honom mest för min isbjörn

Det är fint att ha någon vid sin sida. [love]


   
SvaraCitera

Pumpkin:

Det är fint att ha någon vid sin sida.

haha somfan :]


   
SvaraCitera