Aviseringar
Rensa alla

Skylldig!!!


Ämnesstartare

Känner mig så grymt skylldig 🙁
Jag får mer och mer tankar på att vara otrogen mot min kille 🙁 (inte sex)

Jag känner mig så grymt ensam 🙁
Och andra vill lyssna på mig när jag gråter då han inte orkar med att lyssna 🙁
Sen får jag inte gråta framför min kille, inte iaf det har med oss att göra 🙁

Känns som om jag inte får vara den jag vill vara 🙁
Jag är en väldigt känslig person så jag älskar att mysa och allt gulligt men det blir bara mindre och mindre i mitt förhållande 🙁

Som om det har varit en lögn!
Jag vet inte vad jag ska göra 🙁 Känner mig så ledsen när jag pratar men en annan kille som är jätte snäll mot mig och liksom jag nekar inte till att jag inte gillar honom..
Känner liksom att det är fel! Men jag vet bara inte jag drar mig till honom varje gång min kille inte lyssnar 🙁

Dom är helt olika personer: min killer är en väldigt spel intresserad kille... men nu på senare tiden börjar det nästan blir för mycket 🙁
När jag gav honom en romantisk kväll och hans föräldrar gav honom ett nytt spel så var spelet hans höjd punkt 🙁
Sen så fick han inte 100/100 fiber när det var planerat men jag sa då men jag är här den här gången och log.
men han sa bara ja men endå!

Den andra killen: Han är hårdvara intresserad och håller mycket på med sånt men han är också en skriv intresserad så han gillar att skriva historier ofta.
Han blir oftast ledsen när jag är borta och frågar var jag har varit och hur jag mår och sånt.

vad ska jag göra???!!

(förlåt för stavfel men skriver fort just nu)


   
Citera

Surina:

Sen så fick han inte 100/100 fiber när det var planerat men jag sa då men jag är här den här gången och log.
men han sa bara ja men endå!

[love][shake]


   
SvaraCitera

att du inte gjort slut med killen än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

att du inte gjort slut med killen än

Känns så svårt ... jag älskar honom fortfarande :(! Han har varit en del så länge 🙁
Känns som att jag ingenting inte skulle kunna tänka mig med nån annan 🙁 men ändå gör jag såhär! [cry]


   
SvaraCitera

Haha 🙁 läste 🙁 inte 🙁 allt 🙁 men 🙁 verkar 🙁 sjukt 🙁 jobbigt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Haha 🙁 läste 🙁 inte 🙁 allt 🙁 men 🙁 verkar 🙁 sjukt 🙁 jobbigt 🙁

mycket text men jag kortade iaf av det lite så inte det blev allt för mycket 🙁 men jag vet inget längre 🙁


   
SvaraCitera

Fattar 0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fattar 0

Ja men inte så konstigt lite oklar text 🙁


   
SvaraCitera

Surina:

mycket text men jag kortade iaf av det lite så inte det blev allt för mycket 🙁 men jag vet inget längre 🙁

Men jag tycker du ska känna efter om din kille verkligen är rätt för dig.


   
SvaraCitera

Surina:

Ja men inte så konstigt lite oklar text 🙁

Mm, men det verkar hur som helst jobbigt.
Har du sådana tankar så är du tillsammans med fel kille, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men jag tycker du ska känna efter om din kille verkligen är rätt för dig.

Det är ju det jag har ställt den frågan många gånger ... och varje gång känner jag verkligen att han är det..
För ena sec så är han typ som en dröm vill mysa och liksom bara drar ifrån dator för att pussa mig och säger alltid hur mycket han tycker om mig 🙁

Nästa sec så gör han inget 🙁 Liksom jag åker dit på ett lov då åker jag för att träffa honom inte titta på när han snackar med vänner och spelar skjut spel madens jag ska titta på serier.. hela dagarna 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mm, men det verkar hur som helst jobbigt.
Har du sådana tankar så är du tillsammans med fel kille, faktiskt.

Jag vet inte jag känner så olika hela tiden 🙁


   
SvaraCitera

Universallösning: Dumpa.

Ett förhållande ska inte vara en boja utan ett val. Troligt är att du inte "älskar" honom som du säger utan att det är bara är vanan och tryggheten som håller dig kvar.

Som sagt, dumpa. Du kommer inte ha några skyldigheter mot din nuvarande kille och du kan utforska möjligheterna och du kan känna efter ifall du verkligen vill vara med honom, utan tvång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Universallösning: Dumpa.

Jag vill inte det för jag väntar och väntar på att han ska bli som han var när jag blev kär i honom 🙁 han finns någonstans !


   
SvaraCitera

Surina:

Känns som att jag ingenting inte skulle kunna tänka mig med nån annan 🙁 men ändå gör jag såhär!

kärlek är ologiskt. men han verkar ju inte bry sig om ert förhållande så det är nog bäst så


   
SvaraCitera