Aviseringar
Rensa alla

Skymfningar


Ämnesstartare

Händer det någonsin att du utsätts för kränkande ord i skolan, på jobbet, hemma eller var som helst? Om så, hur reagerar du? Låter du det hela passera obemärkt eller försöker du ge igen?

Själv brukar jag bli rasande inombords och bestämmer mig oftast för att hämnas på ett eller annat sätt. Hur jag sedan går till väga beror på oförrätt, person och vad jag anser om denne.


   
Citera
Ämnesstartare

Slagsmål i så fall [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nyblad:

Händer det någonsin att du utsätts för kränkande ord i skolan, på jobbet, hemma eller var som helst? Om så, hur reagerar du?

Ja ifall nån nu skulle våga så skulle jag nog klappa till honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Ja ifall nån nu skulle våga så skulle jag nog klappa till honom.

Slår du alla som förolämpar dig på något vis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det händer inte särskilt ofta.
Jo hemma händer det och då ger jag igen med att säga de mest avskyvärda och sårande saker jag kan komma på.
Förr när jag utsattes för verbal (och ibland smått fysisk) misshandel i skolan så gjorde jag inte så mycket. Kunde ibland käfta emot men oftast tog jag ut det på mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nyblad:

Slår du alla som förolämpar dig på något vis?

Oftast, men det är inte så många som vågar förolämpa mig, och dom som redan gjort det ångrar sig nog än idag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Oftast, men det är inte så många som vågar förolämpa mig, och dom som redan gjort det ångrar sig nog än idag!

Om det händer på jobbet, då? Tycker du det är värt risken att bli avskedad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag får höra på jobbet räknar jag inte in, det är mer regel än undantag att språket där är rätt så grovt...


   
SvaraCitera

nazgul:

Oftast, men det är inte så många som vågar förolämpa mig, och dom som redan gjort det ångrar sig nog än idag!

DU HAR EN USEL SMAK PÅ AVATAR![mad] ÄR DU EN SÅN SAGAN OM RINGEN NÖRD ELLER[mad]
Dold text: blev du förolämpad nu?


   
SvaraCitera

nazgul:

Oftast, men det är inte så många som vågar förolämpa mig, och dom som redan gjort det ångrar sig nog än idag!

shit lägg ner machoattityden.. om du är seriös dvs..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

DU HAR EN USEL SMAK PÅ AVATAR! ÄR DU EN SÅN SAGAN OM RINGEN NÖRD ELLER

Jag tar inte åt mig av vad en flata på UM säger

mICHE:

shit lägg ner machoattityden.. om du är seriös dvs..

Och inte av en bög heller...


   
SvaraCitera

nazgul:

Jag tar inte åt mig av vad en flata på UM säger

[cry] vad biter på dig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

vad biter på dig då?

Men det kan jag ju inte säga, då blir det inge roligt [wink]


   
SvaraCitera

nazgul:

Men det kan jag ju inte säga, då blir det inge roligt

meehh joo de blir det jue!
du är så bögig!! Dold text: bli du förolämpad nu då? eller juste...de e ju alla gays som bli förolämpade av att man förknippar dig med dem[zzz]
[crazy]Dold text: nu då??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

meehh joo de blir det jue!
du är så bögig!! Dold text: bli du förolämpad nu då? eller juste...de e ju alla gays som bli förolämpade av att man förknippar dig med dem
Dold text: nu då??

Jag tar inte åt mig av det idioter säger.


   
SvaraCitera