Aviseringar
Rensa alla

Slå en utan anledning


Ämnesstartare

Hur tänker en människa som slår till en utan anledning? I bakhuvudet. Hårt. 

Jag förstår inte och jag är så sjukt sur över det att jag behöver svart. Hur tänker man?

Jag gick ut genom dörren i skolan och en klasskompis, kille, som jag brukar vara med ibland slog till mig rakt i bakhuvudet. Jag har alltid haft ett litet hat mot honom men eftersom mina vänner är med honom så har jag lärt mig att stå ut med honom. Men att slå mig i bakhuvudet utan anledning är inte okej. 

Jag slog inte tillbaka eftersom att jag vet att det skulle blir värre genom tidigare upplevelse så jag frågade honom med höjd röst varför han gjorde det. Han skrattade och jag började skrika på honom av frustration och ilska. Det slutade med att en annan kompis skrek åt mig att hålla käften och knuffade bort mig. 

Man brukar säga att man inte ska slå tjejer, alltså inte mig. Men man ska fan inte heller slå människor över huvudtaget, så alltså inte mig heller. 

Jag är så sjukt sur och jag vill bara veta hur han tänker. Eller egentligen vill jag bara slå ner honom tills jag kan titta ner på honom på marken men det skulle ju inte bli riktigt bra.


   
Citera

dominans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
dominans

Hmm kanske det.. har sagt till honom ibland att han beter sig som en härskare över alla andra när han slagit mig tidigare


   
SvaraCitera

Åkte på smäll av en helt random tjej på stad en gång. Rakt över näsan så blödde näsblod o grejer.
"eeh, oj trodde du var min pojkvän"...

Ont: Ingen aning faktiskt. 


   
SvaraCitera

En idiot som inte bryr sig om vad som händer när den gör fel.


   
SvaraCitera

Visa bara att du inte går och köra med , det är mer än att typ leka offer . Hade någon gjort så på mig , jag hade seriöst då passat på och knockat hans skalle emot närmaste skåp ! 


   
SvaraCitera

Gruvan:
Åkte på smäll av en helt random tjej på stad en gång. Rakt över näsan så blödde näsblod o grejer.
"eeh, oj trodde du var min pojkvän"...

Ont: Ingen aning faktiskt. 

ha ha precis som om de vore mer ok att hon slog sin pojkvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Visa bara att du inte går och köra med , det är mer än att typ leka offer . Hade någon gjort så på mig , jag hade seriöst då passat på och knockat hans skalle emot närmaste skåp ! 

Brukar egentligen slå tillbaka men han är en sån som bråkar ofta och slår sönder folk ibland, så det blir nog sista utvägen. Tror nog att det är dags för sista utvägen c:


   
SvaraCitera

The last gallifreyan Time Lord:

Brukar egentligen slå tillbaka men han är en sån som bråkar ofta och slår sönder folk ibland, så det blir nog sista utvägen. Tror nog att det är dags för sista utvägen c:

Slå han på dom svagaste länkarna , gärna blodigt och när folk ser blod sprider respekt och fruktan ^^ 


   
SvaraCitera
Draug

dunka ner han blod ska gärna flyta för att inge respekt.Galen Närå man ska väll inte slåss, speciellt inte utan anledning. Har en regel, första slaget bjuder jag på, men efter det blir jag obarmhärtig då ryker dom i backen.


   
SvaraCitera

hur hårt var det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Slå han på dom svagaste länkarna , gärna blodigt och när folk ser blod sprider respekt och fruktan ^^ 

Hahaha aa x3

Draug:
dunka ner han blod ska gärna flyta för att inge respekt.Galen Närå man ska väll inte slåss, speciellt inte utan anledning. Har en regel, första slaget bjuder jag på, men efter det blir jag obarmhärtig då ryker dom i backen.

Tack, då har jag minst en på min sida 🙂 Har nog samma regel, ett slag är "okej" men sen tröttnar jag. Är nog extra känslig när jag nyligen blivit dragen i håret och slagen av en annan kille i klassen, som tur var slutade han efter att en annan sagt till honom c:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
hur hårt var det? 

Lagom hårt? Nejmen, det var ett slag, lite hårdare än vanligt men inte så jag skadades. Det gjorde ont medans och efter men kunde ju inte visa mig svag och skadad för honom


   
SvaraCitera

HATAR sådana relationer. Jag HATAR verkligen sådant :S tror inte jag varit i en situation men har sett folk som varit där... Som är med ngn som försöker mobba eller trycka ned ngn annan. det är så hemskt.

Du borde säga ngt hånfullt och kränkande som är sant. Typ "skäms du inte? du borde göra det iaf"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
HATAR sådana relationer. Jag HATAR verkligen sådant :S tror inte jag varit i en situation men har sett folk som varit där... Som är med ngn som försöker mobba eller trycka ned ngn annan. det är så hemskt.

Du borde säga ngt hånfullt och kränkande som är sant. Typ "skäms du inte? du borde göra det iaf"

Mm, brukar säga att han beter sig som en diktator, använder sig av en härskarteknik, tror att han är bättre än oss andra och att han ser ut som en hippie när jag är riktigt sur på honom (ganska ofta) jag märker att ordet hippie hugger i honom sådär lagom skönt :3


   
SvaraCitera