Aviseringar
Rensa alla

Slagsmål


Patrick:

Ändrad: I dag 12:24 av Patrick, ändrad 1 gång

träffsäkert, mkt träffsäkert måste jag säga.
kram


   
SvaraCitera

Om du ska slå tillbaks och är ovan så rekommenderar jag först ett slag mot näsan (handen behöver inte va knuten du kan använda nedre delen av handflatan om du vill) sen en spark i skrevet sen har motståndaren förhoppningsvis fallit. [y]


   
SvaraCitera

malinn:

Min mamma slog till mig vad ska jag göra.... <='[

alla mammor slåss -.- fick en gaffel i handen en gång xD och en gång ett finger i ögat pga av att jag kom med spydiga kommentarer [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

alla mammor slåss -.- fick en gaffel i handen en gång xD och en gång ett finger i ögat pga av att jag kom med spydiga kommentarer [cool]

Haha, ja vet men ändå liksom! Det är emot lagen att slå sina barn! [no-no]


   
SvaraCitera

Angelize:

träffsäkert, mkt träffsäkert måste jag säga.
kram

Vad är inte träffsäkert? Till skillnad från dig försöker jag undvika att våldta Svenska språket och redigerar stavfel och liknande i inlägget därefter.

Men nu matar jag ett troll. Ohwell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah "slagsmål" xD hahah förlåt men vafan det e la ba att lyda hon och inte reta upp hon och bo kvar tills du e 18 och flytta ut och säga att du bryter all kontakt med hon om hon inte förändrar sig? 🙂 lol känner många som gör så, e en av dom också men det e ba att Inga skiten och bo kvar? om du nu inte har nån farsa eller nåt 🙂 kanske händer att du får en lavett eller knogen av din farsa/morsa men om du inte har nån annan släkning som bor i närheten så får du la ba bo kvar (: hehe orkar inte kolla din profil men du verkar inte så gammal me tanke på din text och din efterblivna smilie men skulle inte förvåna mig om du nu var en liten bortskämd unge som inte kunde hålla käft eller nåt likande men om det nu inte e fallet så ta inte åt dig 😉


   
SvaraCitera

förlåta och gå vidare, veta bättre än henne.


   
SvaraCitera

Patrick:

Vad är inte träffsäkert? Till skillnad från dig försöker jag undvika att våldta Svenska språket och redigerar stavfel och liknande i inlägget därefter.

Men nu matar jag ett troll. Ohwell.

ja det smakade rätt unket hörru better luck negst time


   
SvaraCitera

Vad gjorde du som fick henne att göra så?


   
SvaraCitera

slå tillbaks


   
SvaraCitera

YaBasta:

dvärja

Ska du anlita Dvärgar som slåss i ditt ställe, eller menar du stickvapnet värja?

värja är gay. Kavsabel och ett stort svenskt fux är det enda rätta.


   
SvaraCitera

tradet:

eller menar du stickvapnet värja?

jag menar värja xD håller med det är lite fjantigt...hmm.. kör med yxa ist!


   
SvaraCitera