Aviseringar
Rensa alla

Slampa?


Anonymia08:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Och det är inget fel med att vara en slampa.


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Ögon i en plåthink:

Och det är inget fel med att vara en slampa.


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

ditt jävla cp


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

[tard] Liksom bara nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag undra för min kille sa att jag var slampa för att jag sov över hos en killkompis :S


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Kanske (Du röstade på detta alternativ)

Det beror på ganska många faktorer.


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Jag undra för min kille sa att jag var slampa för att jag sov över hos en killkompis :S

Han har fel. Du bör säga det till honom så att han lär sig att en inte är slampa bara för att en sover över hos kompisar.

dvärgkastarn:

Det beror på ganska många faktorer.

Nej.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Nej.

Jo.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Jo.

Nej, du har fel.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Nej, du har fel.

Det har jag aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Han har fel. Du bör säga det till honom så att han lär sig att en inte är slampa bara för att en sover över hos kompisar.

Jo, jag har sagt till honom att jag bara sov över hos kompisen och att INGET hände. Men han säger att jag fortfarande är en slampa :S och hans morsa har sagt det också att jag är det...


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Det har jag aldrig.

Undra varför jag inte tror på dig, kanske för att du inte ens vågar försvara din ståndpunkt.


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Jo, jag har sagt till honom att jag bara sov över hos kompisen och att INGET hände. Men han säger att jag fortfarande är en slampa :S och hans morsa har sagt det också att jag är det...

Men. [sad] Är dom schyssta i övrigt?


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Undra varför jag inte tror på dig, kanske för att du inte ens vågar försvara din ståndpunkt.

Jag menar att det i vissa fall kan vara ganska olämpligt att sova över hos någon när man är i ett förhållande med någon annan. Om förhållandet inte är helt stabilt och man är osäker på var man har varandra eller om pojkvännen inte känner eller litar på killkompisen så är det nog inte världens bästa ide.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Är dom schyssta i övrigt?

Jadå 🙂

dvärgkastarn:

Jag menar att det i vissa fall kan vara ganska olämpligt att sova över hos någon när man är i ett förhållande med någon annan. Om förhållandet inte är helt stabilt

Varför jag sov över hos denna killkompisen var för att farsan var full och våldsam... Jag frågade min kille innan jag åkte hem till killkompisen och han sa att det var ok. Dessutom är han min killes bästa vän.


   
SvaraCitera