Aviseringar
Rensa alla

Slapp??


Ämnesstartare

Raptor:

Hur man vet om man är slapp eller ej?

Ja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på vad du får i dig..
Tror inte du skulle vara slapp 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Beror väl på vad du får i dig..
Tror inte du skulle vara slapp 😛

xD nä jag tror nog inte heller det... men jag undrar bara hur man kan veta liksom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillapyret:

men jag undrar bara hur man kan veta liksom..

Knulla med en kille som har koll. Fråga efteråt.
[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Knulla med en kille som har koll. Fråga efteråt.

haha xD
ska göra det [cute]


   
SvaraCitera

Lillapyret:

Ja...

Tror inte det finns några enkla metoder. Men efter att ha vart med några killar om man för en ganska öppen dialog om sex, så tror jag man får en uppfattning...
Men tänk på att det är ett ganska känsligt ämne, så förvänta dig inte 100% ärlighet från de tillfrågade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du slapp så kan du lika gärna ta livet av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Men tänk på att det är ett ganska känsligt ämne, så förvänta dig inte 100% ärlighet från de tillfrågade...

Hur säger man det på bästa sätt?
typ?.....

"-kan du svara ärligt,är jag slapp?"

"är jag lite stor där nere?"

"ärligt hur många kukar får plats i min fitta?"

"Borde jag göra knipövningar?"...

eller hur ska man säga xD


   
SvaraCitera

Lillapyret:

Hur säger man det på bästa sätt?
typ?.....

Jag tror långt ifrån alla killar skulle klara frågan rakt på, så försök linda in det. Få dem att svara på det utan att de egentligen förstår att du frågar. Led samtalet åt det hållet helt enkelt.
Försök att liksom... lägga fokus lite bredvid det du egentligen vill veta. Får du inget svar, så fortsätt att liksom försöka gå runt det.
Tror det är bästa sättet att få ett någorlunda ärligt svar, tyvärr. ^^

Som ditt förslag med knipövningar, jag tror det kan ge en viss utdelning.

Men att fråga rakt på? Svaret kommer bli det samma oavsett vad de tycker i de allra flesta fall. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Slapp = Slampig = Haft sex med många = Uttöjd = Inte lika skön

Jellybeans:

Det kan även handla om dålig fittmuskulatur.

SUKOF:

Knulla med en kille som har koll. Fråga efteråt.

Jävla skitsnack! Fördomar flödar fritt i 2000-talet! Älska o var nöjd med dig själv, den kille som inte tycker du är ok är inte värd att behålla. Så det så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anneli_G_90:

Jävla skitsnack! Fördomar flödar fritt i 2000-talet! Älska o var nöjd med dig själv, den kille som inte tycker du är ok är inte värd att behålla. Så det så!

[confused]
Här har vi en kvinna som inte har koll på sarkasm och ironi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Här har vi en kvinna som inte har koll på sarkasm och ironi.

O en kille som inte vet hur man skall uttrycka sådant! Ditt inlägg var helt klart ett helt vanligt inlägg av saklig natur. Du bör vara medveten om att dina ev. tonfall inte framgår av ditt skrivna svar! Men ok, var det ironi, så då står vi nog på samma plan. Sorry om jag missuppfattade dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anneli_G_90:

Sorry om jag missuppfattade dig.

Sure.
Btw, jag är kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slapp ~= skön, avslappnad, relaxed. hakar inte upp sig på småsaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillapyret:

Jag har hört många prata om att vara "slapp".Vad menas egentligen med det? och hur vet man om man är det eller inte?
Såvitt jag vet kan man inte bli slapp så länge man inte har fött barn så vad menar ni?

Att tjejer varierar vad gäller djup och slapphet är ju inte märkvärdigare än att killar varierar vad gäller längd och tjocklek. Tro mig, det skiljer mycket från tjej till tjej vad gäller hur trång/rymlig hon är. Jag har varit med relativt många tjejer (aldrig någon som fött barn) och vissa tjejer har man problem att komma in i trots att de kan vara våta och kåta som bara den medan andra tjejer tycks vara så slappa att de får in två kukar i fittan


   
SvaraCitera