Forumet - slapp ?

slapp ?

1036 0 76

Spana också in:

nameit:

Är det viktigt med fast fitta eller inte?

Alltså om du är sönderknullad, typ haft sex med tusen personer med femtio centimeters stora kukar. Om du menar slapp i den bemärkelsen, uppskattas det nog inte. Men om du har haft ett sunt förhållande till sex tror jag inte det är några problem.

nameit:

Eller tex stora blygläpper eller små?

Nej?
sockerdricka:

Alltså om du är sönderknullad, typ haft sex med tusen personer med femtio centimeters stora kukar. Om du menar slapp i den bemärkelsen, uppskattas det nog inte. Men om du har haft ett sunt förhållande till sex tror jag inte det är några problem.

Min killeochjag pratade igår och han sa att det värsta som finns e slappafittor, och vi har inte haft sex änoch jag e rädd att han ska tycka det om mig [tard][chocked]
nameit:

Min killeochjag pratade igår och han sa att det värsta som finns e slappafittor, och vi har inte haft sex änoch jag e rädd att han ska tycka det om mig

Okej. Han verkar redan som ett svin. Hur fan kan man säga så till sin flickvän (jag antar att det inte var på skoj). Seriöst vad är det för jävla typ du har ihop det med? Hur gammal är du? Är du oskuld? Älskar du honom? Mycket frågor jag vet, men jag vill bara hjälpa dig. För är du "nameit F13" tycker jag du skall ge fan i honom.
nameit:

Jag har inte sagt att jag e slapp! Jag säger bara att jag e rädd att min kille ska tycka att jag e det, om du läser min fråga så kanske du förstår.

[tard]
Jag svarade ju på din failade fråga!
Jag sa att om du är 14 år och oskuld och din kille tycker att du är slapp så är du fail. Möjligtvis han.. eller hans kuk.