Aviseringar
Rensa alla

Slåss = Coolt?


Jag har absolut inget emot slagsmål när det är den mera gammaldagstypen då man slåss 1 mot 1. Inga vapen och den som förlorar förlorar, sen slutar det där.

Jag hatar däremot alla där det är flera mot färre och speciellt när folk slår och sparkar på någon som ligger ner. Då är det hur jävla fegt som helst och dom som gör det förtjänar att bli rejält skadade om inte dödade.


   
SvaraCitera

Jucka:

Slåss = Coolt som fan (Du röstade på detta alternativ)

plx, bring me back to the seventies.


   
SvaraCitera

Jucka:

Resultat (Du röstade på detta alternativ)

Det är allt jag vill.


   
SvaraCitera

Jucka:

Slåss = Töntigt som fan (Du röstade på detta alternativ)

Jucka:

"wannabe förorts gangsters" som snackar om respekt o som tycker dom e grymt coola när dom pucklar på nån person som ligger på marken för att han titta snett på dom.

[bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

Jucka:

Slåss = Töntigt som fan (Du röstade på detta alternativ)

En riktig cooling slåss inte [no-no]


   
SvaraCitera

Groovy_Lea:

Att kunna slåss på riktigt är coolt som fan typ att tävla i det och så men annars inte!

Ja, det är ju under ordnade former med regler och förordningar som man verkligen får fram fightern inom sig.

Relativt Majs:

Då är det hur jävla fegt som helst

Men hela tanken med ett slagsmål är ju att skada vederbörande, är det då inte rimligt att tillfoga sin fiende största möjliga skada?


   
SvaraCitera

Jucka:

Slåss = Coolt som fan (Du röstade på detta alternativ)

Skoj = Coolt.
Slåss = Skoj.
Slåss = Coolt.


   
SvaraCitera

Jucka:

Slåss = Töntigt som fan (Du röstade på detta alternativ)

Hatar när folk slåss, jag AVSKYR DET! Jag önskar att alla bara kunde sluta bråka med varandra, är så trött att alltid stå och se på medan folk pucklar på varandra.


   
SvaraCitera

Zittam:

Jalla brusha

Jalla bruuushaan*


   
SvaraCitera

Jucka:

Slåss = Töntigt som fan (Du röstade på detta alternativ)

Hatar töntar som glorifierar våldet, men sedan skiter på sig när det väl gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niko1:

Hatar töntar som glorifierar våldet, men sedan skiter på sig när det väl gäller.

Hahaha, joo, samma här [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Slåss = Coolt som fan (Du röstade på detta alternativ)

Kampsport till vanliga gatu fighter.. jag gillar det, men det är en annan sak om nån misshandlar nån som inte har en chans, eller om det är flera mot 1,


   
SvaraCitera

Pajasen:

Men hela tanken med ett slagsmål är ju att skada vederbörande, är det då inte rimligt att tillfoga sin fiende största möjliga skada?

Ett slagsmål kan ibland vara precis det som behövs för att släppa ut hatet man delar med någon och den som vinner har vunnit, och sen slutar provocerandet och slagsmålen där.

Inget "slåss till döden" eller några såna dumheter, utan en rättvis match och den som vinner vinner och så slutar det där. Tyvärr så ser däremot inte världen ut så längre.

Nu är det är bara folk som går mot helt främmande människor 10 mot 1-3. Ingen mer "vinnarn är den som ligger på marken". Numera blir man misshandlad till nära döden om man ligger på marken.


   
SvaraCitera

Jucka:

Slåss = Coolt som fan (Du röstade på detta alternativ)
50.0% (20 st)

Huliganism. Kolla Insider ikväll [cool]


   
SvaraCitera

Relativt Majs:

Ett slagsmål kan ibland vara precis det som behövs för att släppa ut hatet man delar med någon och den som vinner har vunnit, och sen slutar provocerandet och slagsmålen där.

Upplevde mycket så under lågstadiet att efter ett slagsmål så lugnade allt ner sig.[tard]


   
SvaraCitera