Aviseringar
Rensa alla

Slet ner hylla på affären, pinsamt [blush]


Ämnesstartare

Måste glömt ta mina piller igår. Det resulterar i att jag blir snurrig och ibland så tuppar jag helt sonika av. När jag reste mig ur sängen för en timme sen kände jag direkt att jag måste glömt ta pillerfan igår för allt snurra å det svartande för ögonen.

Hur som haver, jag hade inge frukost hemma så jag spatserade ner till affären. Det var inte specielt snurrigt så tänkte inte mer på det. Men när jag böjde mig ner för att ta upp tonfisken så blev det helt svart. När jag återkom från det svarta stod det 3 tanter och glodde på mig och ojade sig som bara tanter kan. Dom tjata om att dom skulle ringa ambulans men jag insiterade på att det var ingen fara. Å dom tjatade på mig så jag blev smått irriterad på fanskapen.

Så långt är det väl kanske inte så pinsamt. Men sen när jag övertygat tanterna om att allt är bra så lät dom mig äntligen vara ifred. Men när jag ställde mig i kön så fick jag en av kärringarna bakom mig. Å när jag böjde mig för att lyfta upp korgen blev det svart igen! Å denna gång lyckades jag slita mig mig tuggummihyllan ner på golvet. Fyfan va jobbigt det blev med den jävla tanten som stod å ojade sig över mig. Det kom massa personal å städade upp och började tjata på mig. Men jag vet ju var som hände å det är ingen vara så efter 10 minuter hade jag övertygat alla om att jag kunde ta mig de 100 metrarna hem utan att behöva någon ledsagare.

NU KOMMER JAG ALDRIG KUNNA HANDLA DÄR IGEN [cry]
Va ska ja göra? [cry]
Har du gjort något liknande?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vad tar du medikamenten mot?


   
SvaraCitera
Lounge

[sad]

du kan ju inte hjälpa d (eller jo d kan du, men sådant händer)

vad vare för piller du behövde?

har inte rivit ner hyllor i matbutiken nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:

vad tar du medikamenten mot?

Mot att jag kräks hela tiden av ingen anledning. Tar något adrenalinmixarmedicin. Om man avslutar dosen för snabbt blir det pankaka, å även när man glömt ta den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

du kan ju inte hjälpa d (eller jo d kan du, men sådant händer)

Jo å det som är så pinsamt x[ Skulle aldrig gått dit när jag glömt.

Lounge:

vad vare för piller du behövde?

Se ovan [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske skall sluta säga att det är ok om du skall ramla runt och riva allt. [sad]


   
SvaraCitera
Lounge

MusPlupp:

Se ovan [no-no]

då äru ju den jag trott

men lär av dina misstag hjärtat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizdakurac:

Kanske skall sluta säga att det är ok om du skall ramla runt och riva allt. [sad]

Hahaha mena det, trodde inte det skulle hända igen ju x]

Lounge:

då äru ju den jag trott

[blush][blush]

Lounge:

men lär av dina misstag hjärtat

Ska försöka [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

NU KOMMER JAG ALDRIG KUNNA HANDLA DÄR IGEN
Va ska ja göra?

Sicken fjolla du är.. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha, nämen åh [sad] Tycker synd om dig. Förstår att det var jobbigt!! Jag har varit med om nåt liknande, tyyyp. Var på Åhléns City där massa vakter är och grejer, och jag skulle prova lite parfym. Vet inte om det var nervositeten som uppstod av att bli iakttagen av de där jäkla vakterna eller om jag bara var virrig men jag lyckades tappa parfymflaskan. Det stank och det var pinsamt och vakterna hånlog och jag fick gå till kassörskan och skämmas. Som tur är behövde jag inte ersätta eller nåt, kassörskan var ganska snäll. Var dock jävligt pinsamt. [sad]


   
SvaraCitera

Jag har dragit ner en hylla kattmat en gång. Det var när jag praktiserade i en ICA-butik. Efter min praovecka fick jag jobb och har arbetat extra där i över två års tid. [cool]

...det löser sig, helt enkelt. Att du dessutom slocknade två gånger visar ju på att du var sjuk, så om du kommer tillbaka med medicin i kroppen och inte riskerar att tuppa av igen så ska det ju inte vara någon fara. [wink]


   
SvaraCitera

NU BLIR JAG OROLIG FÖR DIG. KOMMER SÄGA TILL MAMMA OM DU INTE SKÖTER DIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, en fallandesjuk. får jag pussa dig på pannan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

ar något adrenalinmixarmedicin.

verkar ångestrelaterat pga adrenalinigt???

Utspädaren:

åh, en fallandesjuk

[love]

Jag var inne i en second handbutik för ett tag sedan och var ensam i rummet där de hade kläder. Jag provade en tröja, över min egen tröja. Så får jag inte av mig den!!! Jag tänkte att här måste man ta i med hårdhandskarna, så jag drog till lite. Tröjan släppte mig ur sitt grepp, men jag råkade stöta till en klädställning så att det blev en rätt snygg, och högst ljudlig, dominoeffekt över hela rummet. En skyltdocka, en rumsavdelare och flera klädställningar ramlade all världens väg. Jag var tvungen att sätta den läskiga slyltdockan upp igen och ordna till hennes hatt. (Jag gillar inte alls skyltdockor.) Som hämnd snirklade hon fast sina spretiga skyltdockefingrar i min tröja och vägrade släppa.
Trots all denna tumult kom inte föreståndaren in i rummet. Han hade gått efter mig som en liten hund innan, men ljudet kanske skrämde honom. Skönt att ingen var där och såg mitt dominospelande iaf.


   
SvaraCitera

haha jag och mina kompisar gjorde en sak på en affär och vi blev tillsagda och utskällda... och efter det vill man inte gå in där igen. PLUS att hon som skällde ut oss känner mig, hon är mamma till en i min rid grupp. najs att träffa henne varje vecka


   
SvaraCitera