Aviseringar
Rensa alla

Slicka/avsugning ~ Frågor


rmrg88
Ämnesstartare

Okej, hittade en tråd innan som handlade om anal/oralt första gången man har sex. Och enligt, jag tror i princip alla, så hörde blowjob eller aa en avsugning till det vanliga. Inget konstigt. Jag och min flickvän har haft en hel del sex och nån gång så har jag frågat om hon vill suga av mig innan vi kör igång men hon säger då att "hon inte känner sig redo" Vad tror ni det kan bero på, att hon inte vill, att hon kanske tycker det är äckligt eller att hon helt enkelt inte är redo??

Den andra frågan gäller att slicka tjejer tills dom får orgasm?

Vilka delar av hennes delar ska man slicka/tycker tjejer är skönast?
Ska man använda fingrarna samtidigt som man slickar, och vad ska man göra med dem i så fall?
Hur länge brukar man ca~ behöva slicka en tjej för att hon ska få orgasm?
Andra tips?
[y]


   
Citera
Ämnesetiketter

DIN TJEJ VILL INTE SUGA MEN KANSKE HON KAN GÖRA DEN SENARE I ÅR. ATT SLICKA MAN MÅSTE SLICKA CLITORIS DÄR UPPÅT MELLAN 10 OCH 20 MINUTER SÄKER KOMMER ORGASM ANNARS NÅNTING ÄR FEL MED HENNE .......


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har ett oanständigt förslag:

Fråga din partner.


   
SvaraCitera

rmrg88:

Vad tror ni det kan bero på, att hon inte vill, att hon kanske tycker det är äckligt eller att hon helt enkelt inte är redo??

1: Hon tycker att det är äckligt.
2: Hon är faktiskt inte redo. Det kan vara lite läskigt, precis som med oskulden.

rmrg88:

Vilka delar av hennes delar ska man slicka/tycker tjejer är skönast?

Individuellt. Fråga din flickvän vad hon tycker är skönt samtidigt som du utforskar på egen hand.

rmrg88:

Ska man använda fingrarna samtidigt som man slickar, och vad ska man göra med dem i så fall?

Individuellt. Pröva dig fram och håll uppe god kommunikation med din flickvän under tiden.

rmrg88:

Hur länge brukar man ca~ behöva slicka en tjej för att hon ska få orgasm?

Individuellt och beroende på omständigheterna. Har fått slicka i allt mellan några sekunder till en halvtimme, timme, innan min partner kommit.


   
SvaraCitera
blum
 blum

rmrg88:

"hon inte känner sig redo" Vad tror ni det kan bero på, att hon inte vill, att hon kanske tycker det är äckligt eller att hon helt enkelt inte är redo??

Den enda som kan svara på det är hon själv.
Däremot kan jag säga att jag inte heller "kände mig redo" att suga av min pojkvän direkt, och det berodde på att jag kände mig osäker på hur man gjorde, ifall jag skulle vara tillräckligt bra etc.
Så se till att hon känner sig säker bara, men tjata inte på henne.

rmrg88:

Vilka delar av hennes delar ska man slicka/tycker tjejer är skönast?

Alla är olika, men kan tänka mig att de flesta vill bli slickade omkring och på klitoris.

rmrg88:

Ska man använda fingrarna samtidigt som man slickar, och vad ska man göra med dem i så fall?

Fråga henne vad hon tycker. Vissa gillar när killen använder händerna och pullar (fruktansvärt fult ord) henne samtidigt.

rmrg88:

Hur länge brukar man ca~ behöva slicka en tjej för att hon ska få orgasm?

Haha det finns ingen tidsram. Vissa kommer inte alls, vissa kommer direkt. Om det är första gången du slickar någon kanske det inte blir jätteskönt direkt, så förvänta dig inte för mycket :> Be henne berätta vad hon tycker är skönt!


   
SvaraCitera

Du svarar ju på din egen första fråga. Om hon säger att hon inte är redo är hon väl inte redo, chilla.

De övriga frågorna kan besvaras såhär: Det är individuellt. Fråga henne.


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

stockholm243:

DIN TJEJ VILL INTE SUGA MEN KANSKE HON KAN GÖRA DEN SENARE I ÅR. ATT SLICKA MAN MÅSTE SLICKA CLITORIS DÄR UPPÅT MELLAN 10 OCH 20 MINUTER SÄKER KOMMER ORGASM ANNARS NÅNTING ÄR FEL MED HENNE .......

oj cp?

Åtta:

Jag har ett oanständigt förslag:

Fråga din partner.

I know, tänkte "give it a try" först och behöver därför förslag

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lindblom:

Haha det finns ingen tidsram. Vissa kommer inte alls, vissa kommer direkt. Om det är första gången du slickar någon kanske det inte blir jätteskönt direkt, så förvänta dig inte för mycket :> Be henne berätta vad hon tycker är skönt!

Får bli att fråga henne då [wink]


   
SvaraCitera

Pressa henne inte. Vill hon inte suga av dig så ska hon inte göra det. Punkt slut.

Angående slickandet, fråga henne hur hon vill det! Kommunicera. Vi är olika. Vi tycker om olika saker. Vi kan inte veta vad din tjej föredrar.


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

stereo total:

Pressa henne inte. Vill hon inte suga av dig så ska hon inte göra det. Punkt slut.

Angående slickandet, fråga henne hur hon vill det! Kommunicera. Vi är olika. Vi tycker om olika saker. Vi kan inte veta vad din tjej föredrar.

Pressar henne inte, har bara frågat en gång, och känner hon sig inte redo accepterar jag det. Antar att jag får kommunicera med henne, vi är båda väldigt "newbie" när det kommer till det här så.. [blush]


   
SvaraCitera

Fråga henne varför hon inte är redo.

Hur du ska göra på henne beror på hur hon vill ha det.
Testa dig fram.
Fråga henne hur hon vill att du ska göra.
Alla tjejer vill inte ha samma behandling.


   
SvaraCitera

rmrg88:

Pressar henne inte, har bara frågat en gång, och känner hon sig inte redo accepterar jag det.

Bra.

rmrg88:

Antar att jag får kommunicera med henne, vi är båda väldigt "newbie" när det kommer till det här så.. [blush]

Ja. För att sexet ska bli bra för båda måste ni kommunicera med varandra. Det kanske känns lite pinsamt och tafatt, men ni måste ändå göra det.


   
SvaraCitera

rmrg88:

Jag och min flickvän har haft en hel del sex och nån gång så har jag frågat om hon vill suga av mig innan vi kör igång men hon säger då att "hon inte känner sig redo" Vad tror ni det kan bero på, att hon inte vill, att hon kanske tycker det är äckligt eller att hon helt enkelt inte är redo??

Det kan hända att hon tror/tycker det är äckligt, men det kan lika väl vara så att hon inte vågar. Rädd för att göra fel kanske. Säg till henne att hon inte ska oroa sig, alla är nybörjare någon gång.

rmrg88:

Ska man använda fingrarna samtidigt som man slickar, och vad ska man göra med dem i så fall?

Man kan använda fingrarna samtidigt, tror det är skönt för henne[smile]

rmrg88:

Hur länge brukar man ca~ behöva slicka en tjej för att hon ska få orgasm?

jag vet inte, alltifrån några minuter (sekunder?) till nån timme kanske. fast tycker en timme låter lite överdrivet..


   
SvaraCitera

tror att det är för din snopp är för ren, finns ingen anledning för henne att suga den ren, när den redan är ren[sad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag har ett oanständigt förslag:

Fråga din partner.


   
SvaraCitera

Åtta:

Fråga din partner.

[zzz][zzz][ops][ops]

rmrg88:

Hur länge brukar man ca~ behöva slicka en tjej för att hon ska få orgasm?

Satte en timer en gång. 3 min.


   
SvaraCitera