Aviseringar
Rensa alla

Slicka fitta?


Ämnesstartare

Powerman:

Men inga snygga tjejer blir nånsin kära i mig så jag får nöja mig med fula och dom vill jag verkligen inte slicka :S

xD


   
SvaraCitera

Powerman:

Men inga snygga tjejer blir nånsin kära i mig så jag får nöja mig med fula och dom vill jag verkligen inte slicka :S

Jag är likadan, slickar bara om jag är väldigt attraherad av henne. Är jag bara lite attraherad av henne så går det inte, däremot kan jag fortfarande knulla.

Lustigt hur det fungerar psykologiskt.

En sanning som man egentligen bör hålla för sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

xD

Vänta bara tills jag blir rik... Ska jag ha 4 bitches som alltid vill knulla med mig =)


   
SvaraCitera

Då är nog min pojkvän riktigt attraherad av mig. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Powerman:

Vänta bara tills jag blir rik... Ska jag ha 4 bitches som alltid vill knulla med mig =)

Bara fyra? :O


   
SvaraCitera

alltså.. jag skulle vilja bli slickad samtidigt som jag blir knullad ;o liksom win!
men det värsta är att jag bara vill bli det av min pojkvän, vilket gör det hela svårare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Bara fyra? :O

oj, glömde två nollor

400*[bigcheers][party]


   
SvaraCitera

JOZFiN:

alltså.. jag skulle vilja bli slickad samtidigt som jag blir knullad ;o liksom win!

håller med [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inget som är så underbart som när man ligger där nere och märker att tjejen börjar andas häftigare och hon får ryck i benen precis när orgasmen kommer.. har man tur så har man ett finger inne och känner kramperna där också. [blush] Det är lixom hon och hennes njutning som är i centrum därför är det sexigare än en orgasm vid penetration... imo ^^


   
SvaraCitera

RuttnaBananer:

Det är lixom hon och hennes njutning som är i centrum

Tummen upp för killar som dig. [y][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dillaan_:

Tummen upp för killar som dig.

[cute] Är inte alla så? Självklart ska hon få samma njutning som jag får/fick.

Men jag är lite kluven.. vad hade du föredragit: Att få oralsex och orgasm innan själva samlaget.. eller att få det efter att killen kommit genom samlag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dillaan_:

det blir "FÖR" skönt

ne
det känns inte mycket efter ett tag tycker jag.
men det är jag som är felskapt,
jag kommer bara av nånting i mig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ej_emo:

Är det gott?

nej

Ej_emo:

hur smakar det? [tard]

nej

Ej_emo:

Slicka fitta?

nej

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smaskens! Tycker de e så mysigt o leka med en fitta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

ne
det känns inte mycket efter ett tag tycker jag.

[surprised] antagligen är killen sjukt dålig på att "pricka" rätt med tungan.. många killar verkar vilja slicka 5 cm in i hålet.. ^^


   
SvaraCitera