Aviseringar
Rensa alla

Slicka röv


Imgood
Ämnesstartare

Hej! jag och min flickvän hade sex förra veckan. och jag slickade hennes röv länge och hon gillade det vi körde 69an också och hon tyckte verkligen om den och jag med. men jag slickade mkt hennes röv vilket gjorde henne galen i säng. nu undrar jag om jag kan få sjukdomar. känns som att jag har en bubbla på kindn i insidan på min mun.. kan det kommafrån sexet eller beror det på ngt annat?


   
Citera

HAHA <3


   
SvaraCitera
Imgood
Ämnesstartare

jag menar alvar


   
SvaraCitera

Så kan det gå när tungan går vilse!


   
SvaraCitera

ja hennes rumpa var väl full av skit så du har fått infektion[smile]


   
SvaraCitera

Herre gud. Nästa gång, ta bakteriedödande medel


   
SvaraCitera

Låter inte helt omöjligt, nej. Sen om blåsan beror på det eller något annat vetefan. Förmodligen något annat, men gå till en läkare och kolla upp det.


   
SvaraCitera
Imgood
Ämnesstartare

hon hade tvättat sig ordentligt där. men går det bra med lite saltvatten? hört att den dödar bakterier. sen så tvättade jag munnen med diskmedel


   
SvaraCitera
Imgood
Ämnesstartare

Jag vill ta en test. Hur bokar jag tid i Um ?


   
SvaraCitera

Imgood:

hon hade tvättat sig ordentligt där. men går det bra med lite saltvatten? hört att den dödar bakterier. sen så tvättade jag munnen med diskmedel

Vetefan om saltvatten dödar bakterier, men tvätta munnen med diskmedel låter fett obehagligt.

Imgood:

Jag vill ta en test. Hur bokar jag tid i Um ?

Leta upp en mottagning på google eller eniro eller nåt och ring.


   
SvaraCitera

Imgood:

Jag vill ta en test. Hur bokar jag tid i Um ?

Ring dem! [wink]

http://www.umo.se/Ungdomsmottagningar/

Imgood:

Slicka röv

Hur smakade det? [cute]


   
SvaraCitera

ingen fara alls[smile]


   
SvaraCitera

Äh, det beror säkert bara på att dina läppar är ovanligt irriterade.

Varit i samma läge som du!
Om läpparna är i kontakt med fuktighet länge eller så, så händer det ofta att det blir lite utslag.

Inget att oroa dig över... Tvätta bara munnen ungefär 4 gånger om dagen så ska du se att det hjälper!

Och fortsätt gärna slicka henne där bak, det uppskattar nog vem som helt.
Men en dusch före sexet är ju aldrig fel (:


   
SvaraCitera
Imgood
Ämnesstartare

det smakade inget speciell. det kändes lite konstigt att slicka henne för det var inte fuktigt men jag såg at hon njöt av det. hade aldrig sett henne stöna så där. och hon var så bekväm med sin kropp. sådana som ni ser på porr. helt bekvämm med sin kropp. otroligt skönt


   
SvaraCitera

Smakar mer att slicka fitta än röv imo.


   
SvaraCitera