Forumet - Slicka röv

Slicka röv

2941 0 15
Hej! jag och min flickvän hade sex förra veckan. och jag slickade hennes röv länge och hon gillade det vi körde 69an också och hon tyckte verkligen om den och jag med. men jag slickade mkt hennes röv vilket gjorde henne galen i säng. nu undrar jag om jag kan få sjukdomar. känns som att jag har en bubbla på kindn i insidan på min mun.. kan det kommafrån sexet eller beror det på ngt annat?

Spana också in:

Imgood:

hon hade tvättat sig ordentligt där. men går det bra med lite saltvatten? hört att den dödar bakterier. sen så tvättade jag munnen med diskmedel

Vetefan om saltvatten dödar bakterier, men tvätta munnen med diskmedel låter fett obehagligt.

Imgood:

Jag vill ta en test. Hur bokar jag tid i Um ?

Leta upp en mottagning på google eller eniro eller nåt och ring.
Äh, det beror säkert bara på att dina läppar är ovanligt irriterade.

Varit i samma läge som du!
Om läpparna är i kontakt med fuktighet länge eller så, så händer det ofta att det blir lite utslag.

Inget att oroa dig över... Tvätta bara munnen ungefär 4 gånger om dagen så ska du se att det hjälper!

Och fortsätt gärna slicka henne där bak, det uppskattar nog vem som helt.
Men en dusch före sexet är ju aldrig fel (:
Inget av smakar något särskilt. jag tycker att slicka fitta är skönt för den är så mjukt o så.. men utsikten på rumpan är så sexig så det gör d så annorlunda.
när du slickar röven på en tjej blir hon så avslappnad så du får göra vad du vill. skaka på hennes röv. smiska henne och gör va fan du vill göra med en naken tjej