Aviseringar
Rensa alla

Slingat håret = inte nöjd. Borde jag gå tillbaka?


Mandan
Ämnesstartare

Förra veckan skulle jag slinga håret mörkare men jag tycker inte resultatet blev bra. Hårfärgen nu är bara en gnutta mörkare än innan och det var inte det jag ville uppnå. Det syns knappt att jag slingat det.

Eftersom det har gått en vecka kan man säga till om det fortfarande? Bör jag gå tillbaka? Jag vill ju ha det mörkare och inte som det är nu.

Känns som typiskt svenskt att inte våga säga till.

Vad hade ni gjort? Hade ni gått tillbaka och sagt att ni inte var nöjda?


   
Citera

Gå tillbaka.


   
SvaraCitera

Gå tillbaka bara och säg som det är. [y]


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

Capture:

Gå tillbaka

deteD:

Gå tillbaka bara och säg som det är.

Gick tillbaka och ska få det omslingat vid femtiden. Tycker dock den frisören är lite läskig och lite smårädd för henne men jag kommer ju aldrig se henne igen. Första gången jag vågat säga ifrån..[y]


   
SvaraCitera

Mandan:

Gick tillbaka och ska få det omslingat vid femtiden. Tycker dock den frisören är lite läskig och lite smårädd för henne men jag kommer ju aldrig se henne igen. Första gången jag vågat säga ifrån..

Ja men fatta vad mycket man förlorar på att inte säga ifrån. De är väl också medvetna om att det är svårt att förutse hur hårfärgen blir så det är väl inget konstigt med det. Du betalar väl ingenting, hoppas jag?


   
SvaraCitera

Mandan:

Gick tillbaka och ska få det omslingat vid femtiden. Tycker dock den frisören är lite läskig och lite smårädd för henne men jag kommer ju aldrig se henne igen. Första gången jag vågat säga ifrån..[y]

Bra att du gjorde det!


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

deteD:

Du betalar väl ingenting, hoppas jag?

Nej de gjorde om det "gratis", annars hade jag protesterat. Menar har ändå betalt typ 750 spänn. Nu efter att det blivit omgjort blev det mer som jag tänkt det och nu syns det[bigsmile]


   
SvaraCitera

Mandan:

Nej de gjorde om det "gratis", annars hade jag protesterat. Menar har ändå betalt typ 750 spänn. Nu efter att det blivit omgjort blev det mer som jag tänkt det och nu syns det

Får man se bild på hur det blev? [cute]


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

deteD:

Får man se bild på hur det blev?

Dessvärre inte [no-no]. Tänk dig kastanje brunt och mörk choklad varvat med en skvätt guldigt blont [cute]


   
SvaraCitera

Mandan:

Dessvärre inte . Tänk dig kastanje brunt och mörk choklad varvat med en skvätt guldigt blont

Inte för uppenbara/stora ljusa slingor då? [no-no] Annars låter det som en fin blandning.


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

deteD:

Inte för uppenbara/stora ljusa slingor då? Annars låter det som en fin blandning.

Nej de ljusa slingorna är smala så de syns inte så mycket, de smälter in i allt [y]


   
SvaraCitera

Mandan:

Nej de ljusa slingorna är smala så de syns inte så mycket, de smälter in i allt

Då är det nog skitsnyggt! Blir nästan lite sugen på att göra något sånt själv.


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

deteD:

Då är det nog skitsnyggt! Blir nästan lite sugen på att göra något sånt själv.

Ja jag blev ganska nöjd [bigsmile]. Gör det! Lite slingor livar upp ens hår [y]


   
SvaraCitera