Aviseringar
Rensa alla

Slipknot


Ämnesstartare

Slipknot imorgon!! Vilka låtar hoppas ni dem spelar?


   
Citera

Spit it out.
Surfacing
Heretic anthem
Disasterpiece.
People=Shit
Pulse of the maggots

Och lite från nya skivan.

men ser mer fram emot Bodom och för att inte tala om Machine Head


   
SvaraCitera

eyeless, purity,spit it out,wait and bleed, liberate, psychosocial,gematria, everything ends,duality + många fler! Hoppas publiken är på g och banden spelar som gudar!


   
SvaraCitera

things involving me här på UM snacka med dom när dom var på Carlings (fett coolt!!!) Dom ska tydligen bara spela två nya låtar iaf. Vilket är nice, tycker jag iaf.


   
SvaraCitera

emery:

things involving me här på UM snacka med dom när dom var på Carlings (fett coolt!!!) Dom ska tydligen bara spela två nya låtar iaf. Vilket är nice, tycker jag iaf.

Fan va najs:O men håller nog med, gillar det gamla bättre;D!


   
SvaraCitera

coffz:

Fan va najs:O men håller nog med, gillar det gamla bättre;D!

Jeh 😀 woho.
Alltså inte hört så mycket av nya, säkert bra det med. Men mycket mer nice att höra låtar man kan och har minnen till osv.


   
SvaraCitera

emery:

Jeh 😀 woho.
Alltså inte hört så mycket av nya, säkert bra det med. Men mycket mer nice att höra låtar man kan och har minnen till osv.

nya plattan är helt okej och jag skulle faktiskt vilja ha med gematria som nog skulle göra sig grym live istället blev det de 2 singlarna dead memories och psychosocial som dom valde att spela på turnen. Sett dom förut eller? blir min första gång[blush]


   
SvaraCitera

coffz:

Sett dom förut eller? blir min första gång[blush]

Nä, samma här :S Har bara drömt att jag sett dom. x)


   
SvaraCitera

Vadå awesomeness?? VA?? VA??![love]


   
SvaraCitera

Var det bra eller?


   
SvaraCitera

Ofta det någonsin kan ha varit bra.


   
SvaraCitera

oliviaa:

Ofta det någonsin kan ha varit bra.

Dåra, fröken?

tevepro:

Var det bra eller?

Aa. Det var jävligt mycket show. Ganska coolt.


   
SvaraCitera

emery:

Dåra, fröken?

Typ sämsta bandet ever osv. [sad]


   
SvaraCitera

Jag hade två biljetter men sålde dem. Dels för att jag inte hade någon att gå med, men mest för att nya skivan SUGER KUK! (för att vara slipknot då, som stone sour hade den varit okej)

edit: okej, de spelade bara två nya låtar. Kanske skulle gått ändå då, men w.e Bodom och machine head är ändå inte bra[smile]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera