Aviseringar
Rensa alla

slitade bort hud nyss


Ämnesstartare

orka inte vänta ut självläkning slet bort en skinnbit från näsan...jaa jag åt upp den sen...* Skoja * eller ??????? [surprised][surprised][surprised]

mineralfoundation går ej ihop med fjäll riktig knipa jag satt mig i ;( ajja har slutat med sminket iaf ... får väl sluta sola med olja också...men man blior ju så lycklig över chocolate skin

Varför det, Angie?

jo jag har en health period right know... gör mkt meditation, yoga, tränar, äter moder natur mat ok fuska idag... men det e väl ok.... haha *s* men men...så jag slutar med ytlighetsprodukterna... men ebställde nyss foundation läppstift värmeskyddande concealer ögonmask shimmer men det e belöning för hälsosam liv....o nu kom jag på att jag gloömde ta min


   
Citera
Ämnesetiketter

Hatar torr hy [sad]


   
SvaraCitera

du åt den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Hatar torr hy [sad]

WORD!!!!!!
Men det e iofs skönt i bastun o gnugga bort hela ansiktsytan...sen smörja in med återfuktande=känner mig ren

men tyvärr slitr man bort fjäll så blir det värre AJA BAJA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

du åt den.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar inte jag älskar serier mest i världen följer asmånga just nu!!!!! Nu ska jag kolla på spartacus gods of the arena han e sååååå snygg han med långt hår som e typ gladiatorboss[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

jättebra serie den rekommenderar jag plus xena är med i den looooooooooooove her


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjabaaa


   
SvaraCitera

var det gott?

HUR SER DU UT?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick massa pormaskar och äckel av min ansiktsmask från lush
fan ta dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

HUR SER DU UT?

som the ring tjejen[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

tjabaaa

heii [bigsmile]


   
SvaraCitera

Angelize:

som the ring tjejen

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

the ring tjejen

fast hon använder locktång [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

a dream.

står det virus lr visst där? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visua står det


   
SvaraCitera