Forumet - Slut!!

Slut!!

649 0 40
Den 8 November frågade en kille, Philip, i klassen över chans på mig och jag sa jag.Sedan dess har han sagt at jag är tjejunderbar osv.
Men för bara 30 minuter sedan skickade han ett sms där det stod att han gjorde slut!Jag ringde Sara, min bästa vän, och berättade det innan jag ringde upp Philip och frågade varför han gjorde slut.Och då sa han att han hade träffat en helt fantastisk tjej.Och det var Sara!!Jag mår så dåligt att jag bara vill dö...[cry] Skulle behöva en kram

Spana också in:

Blivande_japan:

3vlig chey

Ja eller hur?

Hjärtlös:

Ingen orsak. Vet att det kan kännas svårt och jobbigt. Men det hjälper inte att bara tänka på det, man får försöka att göra annat så man mår bättre.

Ok, jag sitter med min kopp te och ser på Erik o Mackan...

S3ON:

*Kraaam*

*Kram* tillbaka

rebeca:

hur kan hon få det till ditt fel? är väl egentligen ingens fel alls.hoppas det blir bättre

Jag älskade honom tydligen inte tillräcklig mycket enligt henne...alltså jag fattar det inte själv för jag älskade honom faktiskt väldigt,väldigt mycket
blond12:

Det är bara så att det gör så förbannat ont

Jag förstår, really! Men gör ditt bästa att acceptera dina känslor, och vad som har hänt. Det kan kännas som hela världen, men det är det verkligen inte.

rebeca:

hur kan hon få det till ditt fel? är väl egentligen ingens fel alls.

[y] Visst är det så, det har blivit som det blivit. Varför vill man ens vara tillsammans med någon som inte vill det tillbaka?

blond12:

Jag älskade honom tydligen inte tillräcklig mycket enligt henne...alltså jag fattar det inte själv för jag älskade honom faktiskt väldigt,väldigt mycket

Lyssna inte på henne, hon försöker bara rättfärdiga sitt handlande. Hon har ingen koll på hur mkt du älskar/älskade någon, eller hur?