Aviseringar
Rensa alla

Slut!!


blond12:

Jag älskade honom tydligen inte tillräcklig mycket enligt henne...alltså jag fattar det inte själv för jag älskade honom faktiskt väldigt,väldigt mycket

ja, det är ju inte direkt en vän man vill behålla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä verkligen inte


   
SvaraCitera

Hur känns det nu då, lite lugnare?


   
SvaraCitera

blond12:

Det är bara så att det gör så förbannat ont

Jag förstår, really! Men gör ditt bästa att acceptera dina känslor, och vad som har hänt. Det kan kännas som hela världen, men det är det verkligen inte.

rebeca:

hur kan hon få det till ditt fel? är väl egentligen ingens fel alls.

[y] Visst är det så, det har blivit som det blivit. Varför vill man ens vara tillsammans med någon som inte vill det tillbaka?

blond12:

Jag älskade honom tydligen inte tillräcklig mycket enligt henne...alltså jag fattar det inte själv för jag älskade honom faktiskt väldigt,väldigt mycket

Lyssna inte på henne, hon försöker bara rättfärdiga sitt handlande. Hon har ingen koll på hur mkt du älskar/älskade någon, eller hur?


   
SvaraCitera

Jag kan vara med och planera hämnden.
Med min snillrikhet och din ambition så bådar det här för succé.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Jag kan vara med och planera hämnden.
Med min snillrikhet och din ambition så bådar det här för succé.

Jävligt puckad ide. Hon har inget att vinna på att "hämnas".


   
SvaraCitera

kulturmarxisten:

Jävligt puckad ide. Hon har inget att vinna på att "hämnas".

Ge det en tid så kommer något som heter "sarkasm" vara en ganska stor del av ditt humorliv.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Ge det en tid så kommer något som heter "sarkasm" vara en ganska stor del av ditt humorliv.

Vad pratar du om?


   
SvaraCitera

kulturmarxisten:

Vad pratar du om?

Nu brast det i kommunikationen här. Du verkar ibland ha lite svårt att uppfatta vad som är sarkasm och ironi och inte tror jag, det är nog däri många missförstånd ligger. Fast det är ju svårare att uppfatta sådant i skrift än irl, såklart.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Jag förstår, really! Men gör ditt bästa att acceptera dina känslor, och vad som har hänt. Det kan kännas som hela världen, men det är det verkligen inte. Visst är det så, det har blivit som det blivit. Varför vill man ens vara tillsammans med någon som inte vill det tillbaka? Lyssna inte på henne, hon försöker bara rättfärdiga sitt handlande. Hon har ingen koll på hur mkt du älskar/älskade någon, eller hur?

Nej, det kan hon faktiskt inte veta, TACK

RakatKadaver:

Jag kan vara med och planera hämnden.Med min snillrikhet och din ambition så bådar det här för succé.

Tja, jag vet inte om jag vill hämmnas.Vill ju inte sjunka till hennes nivå.Men det låter lockande...


   
SvaraCitera

Sara låter som en idiot. Kramar från mig.


   
SvaraCitera

Hur är det idag? Pratade du med henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Sara låter som en idiot. Kramar från mig.

Tack kramar tbx

Hjärtlös:

Hur är det idag? Pratade du med henne?

Ja.Men det gick inte så bra.Jag frågade varför hon gjorde som hon gjorde och hon sa bara att jag var en idiot som undrade det. Då frågade jag om det verkligen var jag som var en idiot och hon gav mig en örfil och knäade mig i magen...


   
SvaraCitera

blond12:

Jag frågade varför hon gjorde som hon gjorde och hon sa bara att jag var en idiot som undrade det. Då frågade jag om det verkligen var jag som var en idiot och hon gav mig en örfil och knäade mig i magen...

Hon verkar inte särskilt bright. Så får man inte göra.. sa du till någon lärare? Hon måste sluta bete sig som en dumbom.


   
SvaraCitera