Aviseringar
Rensa alla

Slut för längesedan - kan inte släppa honom!


Ämnesstartare

hej! 

H

Jag kan börja med att säga att jag är en tjej som i mitt "tidigare" liv alltid varit en partypingla som hängt med mina tjejkompisar dag ut och dag in. Jag har absolut inte vart någon förhållandetypstjej utan jag har bara tyckt det vart kul att ragga. Hur som helst så träffade jag för lite mer än ett år sedan en kille som jag tyckte va schyst att hänga med, han va inte alls min smak(utseendemässigt)men lyckades på något vis charma mig med sin personlighet efter några månader. Vi vart tillsammans och det här var alltså min riktigt första kärlek. Hade aldrig varit så öppen med någon som jag va med honom och hade heller aldrig träffat någon som brytt sig så mycket om mig. Det tog slut i september efter att vi vart tillsammans i 10 månader och det va han som gjorde slut. Fick aldrig någon vettig förklaring utan han sa att han inte hade samma känslor längre, att han kände sig utanför sina kompisar(då de är ett gäng på 8 killar som alltid gör saker ihop)han nämnde även att han tyckte de va jobbigt att jag hade killkompisar som jag snackade med när jag var ute osv. Hur som helst efter att han gjort slut så sa han såklart att han ville att vi skulle vara vänner. Vi snackade inte på en vecka. Sen skrev han och kollade läget med mig vilket ledde till att vi sågs. Jag sov Jons honom samma natt. sen fick jag reda på att han legat med sitt ex bara två dagar efter att det tagit slut. Vilket gjorde mig sjukt ledsen. Men jag vet inte jag hade väl ingen självrespekt till att säga till mig själv att de va dags att sluta hoppas och bara försöka släppa taget om denna människa. Så vi vart tillsammans igen, vilket varade i två veckor. Sedan dumpade han mig på krogen en kväll. Vi pratade inte på två veckor.  Sen skrev han och kollade läget och sa hur mycket han saknade mig. Nu idag har det gåre ca tre månader som jag sovit hos honom 5/7 dagar iveckan varje vecka. Vi snackar aldrig om känslor. Men jag vill egentligen säga så mycket, vill sätta ner foten och få honom att inse att det är kört med oss om det ska vara på det här viset. För det är som om vi är tillsammans men att vi ändå inte är det. Vad ska jag göra och hur ska jag bära mig åt? Älskar verkligen den här killen. Alla tips och råd är välkomna. Vad hade ni killar gjort om ni va i hans siguation och vad hade ni velat att ert ex som ni dumpat skulle gjort i denna situation! Är det daga att släppa och gå vidare? För nu kör han lite med mig det kan jag erkänna.....


   
Citera

Ehh, du ska dumpa honom, inte svårare än så.

Jag är kille, btw.


   
SvaraCitera

lr knulla han hårt du verkar cp störd ändå


   
SvaraCitera

hhahhahahaaaa


   
SvaraCitera

går alltid in på sådana här trådar för att det finns 1ppm chans att den handlar om mig.. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Jag vet inte mycket men kanske du kan ta han att fråga han att säga att han kär i dig kanske?


   
SvaraCitera

Lär dig använda paragrafer så att folk orkar läsa vad du försöker förmedla. Konstruktiv kritik btw.


   
SvaraCitera

Mahalageasca:
går alltid in på sådana här trådar för att det finns 1ppm chans att den handlar om mig.. Rullar ögonen

i lava u


   
SvaraCitera

Erugolr:

i lava u

kul o höra om du menade nåt snällt ^_^


   
SvaraCitera

de betyder att jag tycker du verkar mkt trevlig och att jag lava u (love u )


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

kul o höra om du menade nåt snällt ^_^

Hjärta


   
SvaraCitera

Erugolr:
de betyder att jag tycker du verkar mkt trevlig och att jag lava u (love u )

aha trodde du kanske menade att du ville hälla lava på mig så jag dog.. men jag är rätt otrevlig faktiskt men snäll : )


   
SvaraCitera

Mahalageasca: aha trodde du kanske menade att du ville hälla lava på mig så jag dog.. men jag är rätt otrevlig faktiskt men snäll : )

ena vulkanene till den andre = I lava you AAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWW <3


   
SvaraCitera

Mahalageasca: men jag är rätt otrevlig faktiskt men snäll : )

du är supergullig


   
SvaraCitera

Erugolr:

ena vulkanene till den andre = I lava you AAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWW <3

tog mig bara tre läsningar för att fatta Cool


   
SvaraCitera