Aviseringar
Rensa alla

Slut med sambon men vill ändå bo ihop, och "break up sex"


Du har ännu inte sagt varför han vill flytta ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

nä, men om han känner att det är konstigt att va sambo med ett ex så känner han ju så, oavsett

Sant sant

mediakatt:

Känns det inte vettigare att du bor med en kompis eller något i så fall?

Jo absolut, ska göra det till sommaren, tänkte mig bara att det skulle vara tills vidare då han inte vill flytta hem till sin mamma.

Jonnybravo91:

Kan du finna dig med att han drar hem random tjejer från krogen och inte vill ha något intimliv med dig?

Nej gud nej, det är en av anledningarna till att jag bestämt att det är en dålig idé att bo ihop.

zIGGE:

Isola, sluta prata om det du inte vet, vi vet att du vill veta situationer som är bortom ditt räckhåll av egna anledningar, men sluta se så dum ut genom att slänga en fot på dem som behöver riktigt råd.

Tack 🙂

retstickler:

finns det en möjlighet för er att bli kk:s då?

Jag hoppas det, men inte så länge vi fortfarande har känslor för varandra. Tar ett tag för dem att svalna även när man känner att det inte funkar.

BLODÅDRA:

Du har ännu inte sagt varför han vill flytta ut?

Jo, för att han har gjort slut. Vill inte gå in på det mer än så.


   
SvaraCitera

sexchoklad:

Nej gud nej, det är en av anledningarna till att jag bestämt att det är en dålig idé att bo ihop.

Kan du inte ge honom den rätten, så ska ni inte bo ihop nej.


   
SvaraCitera

sexchoklad:

Jo absolut, ska göra det till sommaren, tänkte mig bara att det skulle vara tills vidare då han inte vill flytta hem till sin mamma.

Jag tror inte att det är så hälsosamt att bo med någon som man försöker vänja sig vid att inte längre ha ett förhållande med, även om det bara rör sig om några månader. Men det beror väl en del på hur ni fungerar också.


   
SvaraCitera

sexchoklad:

Jo, för att han har gjort slut. Vill inte gå in på det mer än så.

Det är ju just det som spelar någon roll om han ska fortsätta bo ihop med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar, har nu insett att det var en riktigt dålig idé att vilja fortsätta bo ihop. Ville bara behålla honom som min utan att vara tillsammans med honom, men jag förstår nu att det inte fungerar. Han har nu köpt en etta i en stad nära, vi ska fortsätta ses då och då eftersom båda vill fortsätta vara vänner och fortsätta våre liv på var sitt håll.


   
SvaraCitera