Aviseringar
Rensa alla

Sluta att helgonförklara barn och ungdomar


Ämnesstartare

Rödingajävel:

Bara empatibefriade liberaler som påstår att dina förutsättningar inte spelar någon roll.

Är du singel? [blush]


   
SvaraCitera
time
 time

Rödingajävel:

Bara empatibefriade liberaler som påstår att dina förutsättningar inte spelar någon roll.

Kan jag inte få bjuda dig på en kopp kaffe? [blush]


   
SvaraCitera

Varför tror du att unga tjejer väljer att ta livet av sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Varför tror du att unga tjejer väljer att ta livet av sig?

Unga tjejer i synnerhet använder självmord som ett slags verktyg för att förmedla deras smärta. Det är väldigt få som faktiskt lyckas.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Unga tjejer i synnerhet använder självmord som ett slags verktyg för att förmedla deras smärta. Det är väldigt få som faktiskt lyckas.

Må så vara, men det har ingenting med min fråga att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Må så vara, men det har ingenting med min fråga att göra.

Då måste jag ha missuppfattat, jag tolkade det som att du menade att unga tjejer var extra utsatta (vet ej varför). Men frågan riktade sig till vhfaj eller?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Då måste jag ha missuppfattat, jag tolkade det som att du menade att unga tjejer var extra utsatta (vet ej varför). Men frågan riktade sig till vhfaj eller?

Ja, frågan riktar sig till honom, jag undrar varför han tror att unga tjejer väljer att ta livet av sig eftersom att han i sitt första inlägget skrev:

vhfaj:

Om en ung tjej med flit överdoserar tabletter är det hennes eget fel och inte samhällets eller den som sålde tabletterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

a, frågan riktar sig till honom, jag undrar varför han tror att unga tjejer väljer att ta livet av sig eftersom att han i sitt första inlägget skrev:

Jaha, då förstår jag[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Är du singel? [blush]

Ja. [wink]

timeisrunningout:

Kan jag inte få bjuda dig på en kopp kaffe? [blush]

Ja! 😀


   
SvaraCitera
Tyrael

vhfaj:

Skär du dig med kniv för att du är ett emooffer som är desperat efter uppmärksamhet är det inte kniven som är för vass - det är du som är en loser.

Fel. Det är samhällets fel som fått dig att må så dåligt att du behöver göra det.


   
SvaraCitera

Vad har det med rumpor att göra? [shake]


   
SvaraCitera

tror ej du vet vad helgonförklara är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Vad har det med rumpor att göra? [shake]

Barnrumpor, hallååå!!


   
SvaraCitera

isola:

Barnrumpor, hallååå!!

Ah! Såklart!
Fast de brukar ju inte dallra särskilt mycket?


   
SvaraCitera