Aviseringar
Rensa alla

Sluta Gnälla Tjockisar.


Ämnesstartare

Ledsen över att du är kort? liten schlong? ful haka? fula öron? 1 testikel? Visst understandable.

Ledsen över att du är tjock? Get the f* out. Ber väldigt mycket om ursäkt om ni tar illa upp men det ni behöver är att någon trycker ner er tills ni gråter.

Att ni är tjocka är ingen annans fel än erat. Vissa har svårare att bränna fett än andra visst det förstår jag men det betyder inte att du inte KAN bränna fett..

Bara spontant så kan jag nämna 5-6 kompisar som har varit tjocka och mobbade under grundskoletiden men nu i gymnasiet så är dom populärast och atletiska som fan. Kroppar som elitidrottare. Dom gnällde inte och dom frågade inte "varför gillar inte tjejer/killar tjocka 🙁 inte vårt fel!". Utan dom såg ett problem och jobbade röven av sig för att få det dom ville ha.

Säger det t.o.m. till min bror, han är 18 och överviktig, får inga tjejer för det tror han och gnäller alltid över att tjejer har något emot killar som är överviktiga.

GET YOUR LAZY ASS OFF THE COUCH och ut å spring!

Och säg inte att "vissa kanske inte vill vara trådsmala och ohälsosamma som dagens ideal" SLUTA ÖVERDRIVA! Väger du inte som en normal människa ska göra så ÄR DU OHÄLSOSAM, för smal eller för tjock, så är du SJUK.

Visst du kan trivas och vara stolt hur mycket du vill! Joina parader och skapa facebook grupper om du vill men det ändrar inte faktumet att du är ohälsosam.

Sluta med trådar som "ÅHH tycker ni jag är tjock? jag är 170cm och väger 250 kg, det är väl inte så farligt?".

AutoBahnare is enraaaged, frenzy mode :). Sry men tycker det bara är patetiskt med tjocka människor som gnäller... Run Fat boy run...


   
Citera
Ämnesstartare

AutoBahnare:

Säger det t.o.m. till min bror, han är 18 och överviktig, får inga tjejer för det tror han och gnäller alltid över att tjejer har något emot killar som är överviktiga.

"Jag vill inte ha dig för du är överviktig, men blir du smal så..." Vem fan vill ens ha en sådan tjej?


   
SvaraCitera

1. Att vara tjock och att vara ohälsosam går inte alltid hand i hand.

2. Det finns en del människor som inte kan bli smala oavsätt vad dem äter eller hur mycket de motionerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns fler tjockisar som du som gäller över tjockisar än riktiga tjockisar tycker jag


   
SvaraCitera

[bigcheers]

ennie:

det finns fler tjockisar som du som gäller över tjockisar än riktiga tjockisar tycker jag


   
SvaraCitera

AutoBahnare:

5-6 kompisar

AutoBahnare:

tjocka och mobbade

AutoBahnare:

gråter

AutoBahnare:

min bror, han är 18 och överviktig

AutoBahnare:

jag

AutoBahnare:

får inga tjejer

AutoBahnare:

är

AutoBahnare:

för smal eller för tjock

AutoBahnare:

AutoBahnare is enraaaged

AutoBahnare:

patetiskt

AutoBahnare:

gnäller


   
SvaraCitera
Keeper

KajsaAnka:

2. Det finns en del människor som inte kan bli smala oavsätt vad dem äter eller hur mycket de motionerar.

Alla människor kan tappa vikt. Vissa har det dock svårare än andra.
Sätt en överviktig på sallad (utan oljer) och vatten så kommer vikten gå ner. Funkar inte det, svält dom.
Menar inte att det är en bra metod, ställer mig bara högst kritisk till uttalanden som görs att vissa "inte kan" gå ner i vikt.
Vi är alla slavar under fysikens lagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det måste fan vara dig det är fel på om du känner 5-6 personer som blivit mobbade för att dom var tjocka. [smile]

AutoBahnare:

schlong

x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan, ett fetto skulle vara smaskens nu[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KajsaAnka:

2. Det finns en del människor som inte kan bli smala oavsätt vad dem äter eller hur mycket de motionerar.

Hahahahaha nej

Hänvisar till det keeper skrev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keeper:

Vi är alla slavar under fysikens lagar.

Jo, men om man inte kan gå ner utan att misshandla sin kropp är det ju ett problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så sant!

KajsaAnka:

2. Det finns en del människor som inte kan bli smala oavsätt vad dem äter eller hur mycket de motionerar.

Nej -.-

Stringburka:

Jo, men om man inte kan gå ner utan att misshandla sin kropp är det ju ett problem

Vad snackar du om? Man behöver inte misshandla sin kropp för att gå ner i vikt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Keeper

Stringburka:

Jo, men om man inte kan gå ner utan att misshandla sin kropp är det ju ett problem

Jag anser inte att "äta mindre kalorier än man förbrukar" nödvändigtvis måste vara att misshandla sin kropp, men vi kanske har olika åsikter där. Eller det kanske var salladen du menade..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

indeed!


   
SvaraCitera